کد خبر : 1610909 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 00:06 | 84.3K بازدید | 0 دیدگاه

این یک ظلم مشخص بود

طاهری: خودم دیدم کمک داور گفت اوت شده است

مربی استقلال می گوید داور گفت گل این تیم اوت شده است.

طاهری: خودم دیدم کمک داور گفت اوت شده است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در بازی امشب برابر صنعت نفت گل سالم زد که محمدرضا اکبریان در تصمیمی عجیب این گل را آفساید اعلام کرد. همین اتفاق باعث شد که فرهاد مجیدی به دلیل اعتراض از زمین اخراج شود تا بیژن طاهری به جای او در نشست خبری شرکت کند:


در مورد بازی صحبت کردن بی معنی است
در مورد این بازی صحبت کردن بی معنا است چون همه دیدند که بازی در اختیار ما بود. ما خودمان مشکل گلزنی داریم ولی وقتی یک گل سالم می‌زنیم گل را مردود اعلام می‌کنند.
 

 

کمک داور گفت اوت شده است
من خودم کمک داور را دیدم وقتی توپ داخل گل رفت او گفت اوت شده است! نقش آن کمک داور در لیگ امسال چه بود؟ واقعا حق استقلال را خوردند، آقایان اگر اشتباه کردید بگویید اشتباه کردم. چه کسی می‌خواهد جواب این طرفداران استقلال را بدهد! واقعا ظلمی که امروز به استقلال شد در 10 سال اخیر نشده بود.

 

پای قائدی داخل زمین بود

او در باره اینکه تمامی عکاسان دیده اند توپ قائدی از خط رد شده است گفت: من اول فیلم را دیدم و سپس به کنفرانس خبری آمدم، من از خودم صحبت نمی‌کنم، پای قائدی داخل زمین بود ولی داور وقتی دید توپ داخل گل رفته گفت اوت شده است!
 

 

سیاست استقلال برای فصل آینده؟
واقعا نمی‌دانم سیاست باشگاه چیست، اول باید این دو بازی لیگ و آسیایی ما تمام شود و بعد در مورد آن تصمیم گیری شود.

 


مشکل استقلال در زدن ضربات آخر
من اشاره کردم که مشکل گلزنی داریم و امروز هم بازیکنان ما تمرکز خود را از دست داده بودند. آنها نتایج همزمان بازی‌ها را می‌دانستند و به همین دلیل شاید از نظر روانی دچار مشکلاتی بودند.

 

دیدگاه‌ها