کد خبر : 1610921 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 00:26 | 46.1K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال ماندنم بسیار کم است

تارتار: با جان و دل برابر پرسپولیس بازی می‌کنیم

سرمربی پارس در پایان بازی با تراکتور اعلام کرد که به احتمال فراوان در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود.

تارتار: با جان و دل برابر پرسپولیس بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش‌سه"، مهدی تارتار بعد از کسب تساوی برابر تراکتورسازی مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: بابت دیروز یک عذرخواهی کنم که ما نتوانستیم به کنفرانس برسیم. بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول تراکتور خیلی بازی را خوب شروع کرد و به گل رسید. در نیمه دوم ما تغییراتی را انجام دادیم و توانستیم موقعیت‌های متعددی را ایجاد کنیم که اگر یک مقدار بچه‌ها دقت می‌کردند می‌توانستیم برنده بازی باشیم. جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم که در این جو سنگین مقابل تیم پر قدرتی مثل تراکتور جانانه جنگیدند و خوب بازی کردند. از داوران مسابقه هم تشکر می‌کنم که قضاوت بی نقصی را انجام دادند.


وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه در نیم فصل هم یک دیدار دوستانه با این تیم انجام دادیم به شناخت خوبی رسیده بودیم و توانستیم بازیکنان کلیدی را در سمت چپ و راست به خوبی مهار کنیم. تراکتور بازیکنان تاثیر گذاری دارد که ما آن‌ها را کنترل کردیم و از نقاط ضعف آن‌ها به خوبی استفاده کرده و ضربه زدیم. اگر یک مقدار دقت داشتیم می‌توانستیم ببریم. تراکتور تیم بزرگ و قابل احترامی است و گرفتن یک امتیاز هم کفایت می‌کند.


سرمربی پارس علت افت فاحش تیمش در نیم فصل دوم را اینگونه بیان کرد: ما در نیم اول نزدیک به 35 درصد پول به بازیکنان دادیم و در رده ششم بودیم. قرارداد کل بازیکنان و کادر فنی ما زیر 10 میلیارد است. به اندازه یک بازیکن تیم‌ها مدعی. 35 درصد ما به اندازه 3 یا 4 میلیارد خواهد شد و کل فصل ما با این پول گذشته است و توانستیم ماندگار شویم. ولی به هر حال بازیکنان زندگی دارند. مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد و باید پرداختی‌ها سر موقع باشد. به همین دلیل تمرکز از تیم ما رفت. بارها اعتصاب صورت گرفت تا تیم را جمع و جور و در این دو بازی آخر که تاثیر گذار است حضور پیدا کنیم. پارس در سرنوشت قهرمانی و سهمیه آسیایی تاثیر مستقیم دارد و هدفمان ارائه بازی آبرومندانه است. از همینجا قول می‌دهم که با تمام توان بازی کنیم و سرنوشت دست آن بالایی است.

 


تارتار در پایان درصد ماندنش در پارس را کم دانست و گفت: با این شرایط بسیار بعید است که بمانم. شرایط بسیار سختی داریم و سخت به ما می‌گذرد. از همه تیم‌های لیگ کمتر دریافتی داشته‌ایم و باید به شرافت بازیکنان درود بفرستم.

 

دیدگاه‌ها