کد خبر : 1610982 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 09:08 | 57.1K بازدید | 0 دیدگاه

تعویض پر انتقاد از مربی‌ بی‌میل به تعویض

بیرون کشیدن احسان حاج صفی توسط سرمربی تراکتورسازی با انتقادهای زیادی مواجه شد.

تعویض پر انتقاد از مربی‌ بی‌میل به تعویض

به گزارش "ورزش‌سه"، جورج لیکنز سرمربی بلژیکی تراکتورسازی در اواسط نیمه دوم مسابقه با پارس جنوبی جم اقدام به تعویض احسان حاج صفی گرفت تا صدای اعتراض زیادی بلند شود. در دقیقه 58 وقتی لیکنز احمد موسوی را به کنار زمین فرستاد هیچ کس تصور نمی کرد که او جای حاج صفی را بگیرد اما این اتفاق رخ داد و یکی از کاپیتان های تیم ملی از زمین بازی بیرون رفت.
بعد از این تعویض بود که صدای اعتراض تماشاگران از روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام تبریز به گوش رسید و عده زیادی به بیرون کشیدن یکی از مهره های تاثیر گذار تیم شان خرده گرفتند. البته سرمربی بلژیکی در پایان مسابقه به دفاع از این تعویض پرداخت و اعلام کرد که چنین اقدامی ارادی نبوده است. او گفت: «در مورد تعویض احسان حاج صفی باید بگویم اجباری بود؛ ایشان به دلیل مشکل گوارشی قادر به ادامه بازی نشد. در بین نیمه سعی شد درمان شود ولی نشد و ایشان را تعویض کردم. واقعا از اتفاقاتی که افتاد ناراحت هستم و نمی خواهم طولانی صحبت کنم.»


نکته مهم درباره لیکنز این است که خیلی ها به او انتقاد می کنند که علاقه ای به تعویض کردن ندارد و به همین خاطر ترکیب تیمش معمولا ثابت است. از این رو تعویض کردن حاج صفی برای بسیاری از هواداران تراکتور باعث نگرانی شده است.

دیدگاه‌ها