کد خبر : 1611011 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 10:53 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

قاسمی نژاد؛ مرد روزهای خوشبختی پدیده (عکس)

امین قاسمی نژاد، این فصل یکی از کلیدی ترین مهره های پدیده بود. در فصلی که پدیده بهترین فوتبال سال های اخیرش را به نمایش گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، پدیده این فصل فوتبالی را به نمایش گذاشت که مورد تحسین کارشناسان و حتی مربیان حریف هم بود. نمونه اش امیر قلعه نویی که دیروز بعد از بازی با پدیده این تیم را تحسین کرد و گفت شایسته ترین تیم برای قهرمانی پدیده بود و در نهایت آرزو کرد این تیم به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دست یابد. نکته ای که به شکل دیگر مورد اشاره شفر سرمربی گذشته تیم استقلال تهران هم بود.

 

قطع به یقین فرصت طلبی مردانی چون امین قاسمی نژاد زیبایی های این فوتبال را بیشتر کرد چرا که اگر بازی ترکیبی و حملات خوبی که مردان یحیی گل محمدی تدارک می دیدند به نتیجه منجر نمی شد شاید کمتر از زیبایی های فوتبال پدیده حرف می زدند. امین قاسمی نژاد این فصل مرد روزهای خوشبختی پدیده بود و در بازی با سپاهان دهمین گل فصل خود را ثبت کرد. البته که امین فصل رویایی را مدیون بازیهای خوب همبازیانش است. همبازیانی که با پاس های متعدد او را در موقعیت خوب قرار می دادند تا کار را تمام کند. البته با سبک بازی متفاوت به نسبت فصل گذشته که توسط یحیی گل محمدی طراحی می شد.

 

قاسمی نژاد و پدیده حالا درجستجوی گام آخر هستند. کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تا هنر خود را در فوتبال باشگاهی آسیا هم به نمایش بگذارند. راهی که خیلی دور نیست. پدیده با مردانی چون امین قاسمی نژاد حتما شایسته دست یابی به این موفقیت هستند. همه به وضوح دیدیم در بازی با سپاهان پدیده تیم برتر میدان بود و فوتبالی را به نمایش گذاشت که اگر سدی به نام پیام نیازمند نبود حتما پدیده برنده میدان لقب می گرفت.

 

قاسمی نژاد در بازی پدیده و سپاهان

 

قاسمی نژاد در بازی پدیده و سپاهان

 

قاسمی نژاد در بازی پدیده و سپاهان

 

قاسمی نژاد در بازی پدیده و سپاهان

دیدگاه‌ها