کد خبر : 1611032 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 11:52 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

آقای گل لیگ یک: اولویتم گل گهر سیرجان است

آقای گل رقابت های لیگ دسته اول می گوید گل گهر سیرجان می تواند در لیگ نوزدهم رتبه تک رقمی به دست بیاورد.

آقای گل لیگ یک: اولویتم گل گهر سیرجان است

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم گل گهر سیرجان نه تنها عنوان قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال را به دست آورد که آقای گل نیز معرفی کرد. پیمان رنجبری مهاجم این تیم با به ثمر رساندن 16 گل در طول لیگ یک عنوان آقای گلی را از آن خود کرد.


رنجبری که با پیشنهاد برخی تیم های لیگ برتری مواجه شده، درباره آینده اش به خبرنگار ما گفت: برای احترام به باشگاه هایی که پیشنهاد مذاکره داده اند با آنها نشست داشته ام اما قبلا هم گفته ام که اولویتم گل گهر سیرجان است و قصد دارم در فصل جدید در کنار این تیم باشم.


وی درباره شرایط گل گهر برای لیگ برتر نوزدهم تاکید کرد: گل گهر باشگاهی است که دارای ساختارهای خوبی است و از شرایط حرفه ای خوبی برخوردار است و فکر میکنم اگر خدا کمک کند و شرایط خوب پیش برود در اولین فصل حضور در لیگ برتر تک رقمی شویم.


آقای گل لیگ یک در مورد جذب بازیکنان جدید و اینکه گل گهر در این فصل به بازیکن جدید نیاز دارد یا خیر افزود: انصافا بازیکنانی که فصل قبل در گل گهر حضور داشتند از کیفیت خوبی برخوردار هستند و بسیاری از آنها توان بازی در لیگ برتر را دارند اما قطعا برای تقویت گل گهر نیاز به جذب چند بازیکن باکیفیت هست.

 

دیدگاه‌ها