کد خبر : 1611073 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 13:47 | 90.6K بازدید | 0 دیدگاه

ماجدی: همه کار کردند تا پرسپولیس قهرمان شود!

مربی استقلال می گوید تمام اتفاق های داوری طوری رقم خورد که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود.

ماجدی: همه کار کردند تا پرسپولیس قهرمان شود!

فرشاد ماجدی در باره گل استقلال که از سوی داور مردود اعلام شد به ورزش سه گفت: دیگر در فضای مجازی همه چیز مشخص است و مشخص بود گل ما کاملا درست بود. توپ بیرون از زمین نبود، مگر می شود مهدی قائدی پایش روی خط باشد و توپ بیرون رفته باشد.

 

او ادامه داد: این نکته اول بود اما نکته دوم اینکه این صحنه را داور پشت دروازه اعلام نمی کند اوت شده است اما  کمک داور که دورتر بود این صحنه را اوت اعلام می کند، به نظر شما این موضوع عجیب نیست؟ پس داور پشت دروازه چه کاره است؟


فرشاد ماجدی در مورد اتفاق های داوری هفته بیست و نهم لیگ برتر می گوید: پنالتی که برای پدیده می گیرند و گل سالم ما را مردود اعلام می کنند، از نظر شما این موضوع نشانه چیست؟ داوران منتظر بودند شانس قهرمانی را از استقلال بگیرند و البته یک تیم خاص قهرمان شود. اصلا پنالتی پرسپولیس درست نبود، بازیکنان پشت هم ایستاده بودند و معلوم است وقتی بازیکن پرسپولیس می خواهد برگردد برخورد ایجاد می شود. شما بگویید معنی این پنالتی چیست؟

 

وی افزود: نمی شود چیزی گفت،  صد در صد می خواستند پرسپولیس را قهرمان کنند و همین کار را هم کردند. امکان ندارد، این همه گل نزدیم و یک گل هم که زدیم کمک داور مردود اعلام کرد. اگر ما این بازی را می بردیم و پرسپولیس در بازی با پارس جم پیروز نمی شد ما قهرمان می شدیم. این مسائل از نظر شما طبیعی است؟

دیدگاه‌ها