کد خبر : 1611083 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 14:24 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

قرایی و تلاش بی وقفه برای فوتبال کرمان

با پیشرفت فوتبال در یکی، دو سال اخیر، باشگاه ها فوتبال برای توسعه بیشتر در سایر رده های سنی در بین بانوان و آقایان از سوی وزارت ورزش موظف به برگزاری مسابقات در سایر شاخه های فوتبالی علی الخصوص فوتسال و فوتبال ساحلی شدند..

قرایی و تلاش بی وقفه برای فوتبال کرمان

به گزارش "ورزش سه"، این دستور باعث شد تا مدیرعاملان با یکدیگر به رقابت برای توسعه ورزش فوتبال در ایران بپردازند و در این بین علی قرایی رئیس هیات فوتبال استان کرمان با کسب مقام ها و افتخارات بسیار در سال گذشته در بین بهترین های ایران در حوزه مدیریتی قرار گرفت.


دکتر قرایی در مراسم برترین های استان کرمان با حضور آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال مورد تقدیر قرار گرفت. به غیر از آن او به همراه سایر تیم های استان کرمان به کسب افتخاراتی مثل عنوان برترین هیات ورزشی استان در سال 97 از نگاه مخاطبان برنامه عصر ورزش، صعود تیم گل گهر به لیگ برتر، صعود آرمان گهر به لیگ یک، صعود تیم فوتسال فولادبردسیر کرمان به لیگ یک، کسب نایب قهرمانی بانوان فوتسال دختران کویر در لیگ برتر، صدرنشینی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم و قرار گرفتن تیم بانوان شهرداری سیرجان در رتبه دوم نائل شده است که این افتخارات کمی برای یک مدیر در استان کم بضاعت در جنوب کشور نیست.


ایشان به جز رشد و پیشرفت روز افزون فوتبال استان کرمان برای محرومان کشور هم اهمیت خاصی قائل هستند و توسط نماینده شهرستان های کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار و فاریاب ارزش گذاری کارشان بیان شد کمااینکه دکتر قرایی معتقد است در جای جای ایران استعدادهای ناب فوتبالی حضور دارند. ایشان به همین منظور به همراه رئیس کمیته های هیئت فوتبال به مدت 5 روز به جنوب استان کرمان با یک مینی بوس آن هم با مشکلات و کمبود امکانات بسیار سفر کردند که بازخورد این حرکت ایشان در صحبت های نماینده شهرستان هایی فوق الذکر بازگو شد.


دکتر قرایی در صحبت هایش همیشه خاطرنشان شده است که قصد دارد فوتبال استان کرمان را متحول کند و با افتخاراتی که تاکنون به همراه تیم های استانش کسب کرده این را به اثبات رسانده و مطمئنا این افتخارات در همین جا پایان نخواهد یافت و با تلاشی که از او دیده شده باز هم این مدیر توانا می تواند روند مثبت و خوبش را ادامه دهد. البته تمام این تلاش با دست خالی و یک تنه محقق نخواهد شد و اگر مدیران رده بالای ورزشی می خواهند آنچه را وضع کردند به حقیقت بپیوندد باید حمایت هایشان را از مدیران چون دکتر قرایی بیشتر کنند و نگذارند نتیجه عملکرد چنین افرادی بی حاصل به پایان برسد.

دیدگاه‌ها