کد خبر : 1611250 | 23 اردیبهشت 1398 ساعت 10:41 | 77K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: پیامی که برای بیل فرستادم روشن است

بعد از شکست 3-1 رئال مادرید مقابل سوسیداد، بیشترین سوالهای خبرنگاران از زیدان درباره گرت بیل، ستاره غایب رئال در این بازی بود و زیدان گفت پیام روشنی برای او ارسال کرده.

زیدان: پیامی که برای بیل فرستادم روشن است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در هفته یکی مانده به پایانی لالیگا مهمان سوسیداد بود تا یک شکست سنگین دیگر را تجربه کرده و با باخت 3-1 به خانه برگردد تا گویی این فصل کابوس‌وار برای قوهای سفید تمامی نداشته باشد.

 

اما بعد از شکست دیشب وقتی زیدان وارد سالن کنفرانس مطبوعاتی شد بیشترین سوال خبرنگاران درباره گرت بیل، ستاره ولزی این تیم بود که دیشب برای دومین هفته پیاپی نامش در فهرست نوزده بازیکن رئال هم قرار نداشت.

 

1405706

 

زیدان در پاسخ به سوالهای مربوط به گرت بیل گفت:" کاری که من این هفته انجام دادم پیام خیلی روشنی دارد. حالا باید ببینیم هفته آینده چه می‌کنم و سال بعد چه اتفاقی خواهد افتاد. او از نظر آمادگی بدنی مشکلی ندارد".

 

اما زیدان در ادامه صحبت‌هایش به براهیم دیاز زننده تنها گل رئال اشاره کرد و گفت:" براهیم خوب بازی کرد. او بازیکن جوان و جالبی است. البته باید منتظر ماند تا ببینیم در آینده چه می‌شود ولی او در دقایقی که فرصت بازی پیدا کرده خوب کار کرده است".

 

1405704

 

سرمربی رئال در ادامه گفت:" در شروع بازی از عملکرد بچه‌ها راضی بودم. ما گل زدیم و بعد چهار پنج دقیقه طول کشید تا با VAR گل آنها مردود اعلام شود. بعد آنها گل زدند. ولی نیمه دوم خیلی پیچیده بود. ما حتی با اینکه ده نفره شده بودیم فرصتهای گلزنی داشتیم. ولی وقتی بازی 3-1 شد کار برای ما باز هم دشوارتر شد، بیشتر به این خاطر که حریف برای پیروزی بر ما خیلی تلاش می‌کرد".

 

دیدگاه‌ها