کد خبر : 1611278 | 23 اردیبهشت 1398 ساعت 13:03 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم که افتخار شاگردی قلعه نویی را داشته ام

ستاری: برای بازی با پرسپولیس بمب انگیزه هستم

مدافع پارس جنوبی جم می گوید تیمش با انگیزه زیاد برای موفقیت در بازی با پرسپولیس به میدان می رود.

ستاری: برای بازی با پرسپولیس بمب انگیزه هستم

به گزارش "ورزش‌سه"، محمد ستاری در فصل جاری لیگ برتر یکی از بهترین مدافعان چپ لیگ برتر بوده است؛ او که در اواسط فصل اسیر یک دوره مصدومیت شد حالا چند هفته ای است به ترکیب تیمش برگشته و عملکرد خوبی بر جای گذاشته است. ستاری در بازی آخر پارس جنوبی مقابل تراکتورسازی نیز یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و در پست دفاع چپ به خوبی از عهده وظایفش برآمد.


محمد ستاری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی پارس جنوبی مقابل تراکتورسازی عنوان کرد: تراکتورسازی با توجه به مهره های ارزشمندی که دارد و هزینه هایی که انجام داده، نیاز به تعریف و تمجید ندارد و همه می دانند چقدر تیم بزرگی است. از طرفی بازی کردن در تبریز مقابل هواداران پرشور حریف کار بسیار دشواری است. با این حال ما با برنامه به میدان رفتیم و با آنالیزی که کادرفنی کرده بود، می دانستیم باید مقابل آنها چه کنیم. خوشحالم که بازی خوبی انجام دادیم و ناراحتم که بدشانس بودیم و موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد. اگر این اتفاق می افتاد، برنده از زمین خارج می شدیم و فکر می کنم حق ما پیروزی بود.


وی درباره عملکرد خودش در این مسابقه و تقابلش با اشکان دژاگه در جناح چپ پارس جنوبی گفت: اشکان دژاگه بازیکن بزرگی است و بازی کردن مقابل او باعث افتخارم است. آقای تارتار و همکارانش به خوبی تراکتور را آنالیز کرده بودند و من می دانستم چطور باید از سمت راست حملات تراکتور را خنثی کنم. علاوه بر دژاگه، مسعود شجاعی نیز متمایل به سمت راست بازی می کند و از طرفی دانیال اسماعیلی فر هم به آنها اضافه می شود، اما خوشحالم که روز خوبی را پشت سر گذاشتم و سربلند از زمین خارج شدم.


مدافع پارس جنوبی با اشاره به دیدار با پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس سه سال است خودش را به عنوان برترین تیم ایران معرفی کرده و نایب قهرمان آسیا است. در این شرایط ما قطعا کارمان سخت است. تیم ما در مقایسه با پرسپولیس از همه نظر پایین تر است و همه این موضوع را می دانند اما هرگز تیم دست و پا بسته ای نیستیم. قطعا به دنبال این هستیم تا با حمایت هواداران خوبمان روز بزرگی را رقم بزنیم و امیدوارم اتفاق خاصی نیفتد و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.


ستاری درباره اینکه در صورت تساوی هم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می شود، تاکید کرد: ما در همه بازی ها برای برد به زمین می رویم و مقابل پرسپولیس هم این شرایط را داریم. بی تردید همه بازیکنان بمب انگیزه هستیم تا بتوانیم مقابل پرسپولیس روز خوبی را رقم بزنیم. امیدوارم همه چیز بر وفق مرادمان باشد و هواداران مان را خوشحال کنیم.


وی درباره اینکه شاگرد امیر قلعه نویی بوده و آیا انگیزه خاصی برای قهرمان کردن سپاهان دارد، گفت: امیرخان مربی بزرگی است و من هم بسیار خوشحالم که افتخار شاگردی اش در گذشته نصیبم شده اما فوتبال است و هزار اتفاق. بی تردید ما توجهی به این موضوع نداریم که پرسپولیس با چه نتیجه ای قهرمان می شود یا نمی شود. بی تردید به دنبال این هستیم تا فصل را با خاطره ای خوش به پایان ببریم و با وجود اینکه مشکلات زیادی داریم و از بی پولی رنج می بریم اما همه کار می کنیم تا بتوانیم روز سختی را در جم برای پرسپولیس رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها