کد خبر : 1611305 | 23 اردیبهشت 1398 ساعت 14:39 | 74.4K بازدید | 0 دیدگاه

کادنا سر: گریزمان با بارسلونا بست

مانو کارِنیو، مجری و کارشناس کادنا سر ادعا کرد که کار انتقال آنتوان گریزمان به بارسا تمام شده است.

کادنا سر: گریزمان با بارسلونا بست

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، آنتوان گریزمان را باید بازیکن بارسا در فصل آینده بدانیم. این ادعایی است که امروز در کادنا سر مطرح شد و در رسانه های بارسلونا نیز بازتاب خوبی داشت.

اگر گریزمان فصل گذشته ترجیح داد پیشنهاد بارسا را رد کرده و با اتلتیکو تمدید کند، حالا دیگر تردیدی برای پیوستن به بارسا ندارد و با یک سال تاخیر، پیراهن آبی اناری را به تن خواهد کرد. حتی واکنش های منفی هواداران بارسا به ستاره فرانسوی در جریان بازی برگشت بارسا و اتلتیکو در لالیگا هم تاثیری روی تصمیم او نگذاشته است.

 

 

1395890

 

 

سران اتلتیکو نیز از تصمیم گریزمان مطلع هستند و می دانند که او پیش قراردادی با بارسا به امضا رسانده و بر سر تمام مفاد قرارداد، از دستمزد تا بندهای متغیرش نیز توافق حاصل شده است.

البته این به آن معنا نیست که اتلتیکو از حفظ گریزمان ناامید شده است و قرار است به زودی نشستی با این بازیکن برگزار شده و بار دیگر برای متقاعد کردن او به ماندن، دست به کار شوند.

 

 

1391931

 

 

در واقع حذف تلخ بارسا از لیگ قهرمانان، مسئولان این باشگاه را به این نتیجه رساند که برای تقویت خط حمله، به جای جذب یک بازیکن آینده دار، به سمت کسی بروند که پیش از این خود را اثبات کرده است. پالس های مثبت اخیر گریزمان به بارسا نیز در نهایت موثر واقع شد و به نظر، فصل بعد گریزمان را در مثلث تهاجمی بارسا خواهیم دید.

 

رقم فسخ گریزمان، 120 میلیون یورو است ولی ممکن است دو طرف روی 125 میلیون یورو به توافق برسند.

 

 

دیدگاه‌ها