کد خبر : 1611337 | 23 اردیبهشت 1398 ساعت 16:55 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلید قهرمانی سیتی از نگاه ستاره آرژانتینی

منچسترسیتی روز گذشته توانست پس از یک رقابت فشرده و طولانی، با یک امتیاز بیشتر از لیورپول قهرمان لیگ برتر انگلیس شود.

کلید قهرمانی سیتی از نگاه ستاره آرژانتینی

به گزارش "ورزش سه"، سیتی در مقطعی 10 امتیاز با لیورپول اختلاف داشت و بسیاری معتقد بودند که این تیم شانسی برای فتح لیگ ندارد ولی تساوی های لیورپول برابر لستر، یونایتد، وستهام و اورتون باعث شد تا سیتی با 14 برد متوالی، عقب افتادگی خود را جبران کرده و قهرمان شود.

روز گذشته سیتی باید در زمین برایتون پیروز می شد و با نتیجه 1-4 به این مهم دست یافت تا برتری 2-0 لیورپول بر وولوز، بی اثر شود.

 

 

1405803

 

 

سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی که با 21 گل، بهترین گلزن سیتی در فصل جاری بود، در مورد قهرمانی شیرین تیمش گفت:« هشت سال است در سیتی حضور دارم و این دشوارترین فصل بود. ما می دانستیم که برای قهرمانی چاره ای جز پیروزی در همه بازی ها نداریم.

کلید قهرمانی ما در ماه ژانویه و پیروزی بر لیورپول بود. با همان برد، فاصله امتیازی ما کاهش یافت و سپس منتظر لغزش لیورپول ماندیم. می دانستیم که لیورپول تا پایان در جنگ قهرمانی خواهد ماند و خوشبختانه در تمام این مدت، تمرکزمان روی بازی های خودمان بود و می دانستیم که تحت هر شرایطی باید پیروز شویم. این چهارمین قهرمانی من در لیگ برتر است و از این بابت بسیار خوشحالم.»

 

سیتی در لیگ قهرمانان با شکست از تاتنهام در یک چهارم نهایی حذف شد؛ در حالی که بسیاری این تیم را شانس اول قهرمانی می دانستند.

آگوئرو در همین رابطه گفت:« هدف ما فصل آینده، فتح لیگ قهرمانان خواهد بود. امسال  با بدشانسی و با دخالت وی ای آر حذف شدیم؛ ولی در فوتبال از این مسائل پیش می آید.  فصل بعد تلاش می کنیم تا سرانجام قهرمان اروپا شویم.»

 

 

دیدگاه‌ها