کد خبر : 1611534 | 24 اردیبهشت 1398 ساعت 17:58 | 70.1K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی: حتی آب معدنی هم نداریم

هر کاری می‌کنید فقط به علی کریمی نامردی نکنید!

مهاجم سپیدرود رشت می‌گوید که شرایط بسیار سختی در این تیم حاکم شده و حتی آب معدنی هم برای استفاده بازیکنان ندارند.

هر کاری می‌کنید فقط به علی کریمی نامردی نکنید!

به گزارش "ورزش ‌سه"،  سپیدرود در هفته‌ای که گذشت با سه گل مغلوب نساجی در خانه شد تا فرصت استثنایی برای بقا در لیگ برتر را از دست دهد و از باخت نفت مسجدسلیمان استفاده کامل را نبرد. محمد غلامی مهاجم این تیم در خصوص شکست ناباورانه‌ای که داشتند به خبرنگار ما گفت: بهترین موقعیت بود که در لیگ برتر بمانیم. ما در نیمه اول بسیار خوب کار کردیم اما در نیمه دوم نساجی بهتر بود و فرصت‌هایی که داشت را تبدیل به گل کرد و برنده این مسابقه بود. عامل اصلی که ما نتوانستیم خیلی زود به گل برسیم این بود که بازیکنان استرس زیادی داشتند و در نتیجه شرمنده هواداران شدیم. متاسفانه در زدن ضربات آخر دقت کافی را نداشتیم و در نتیجه چیزی شد که می‌بینید. حس من به این مسابقه خیلی خوب بود و فکر می‌کردم توان برد را داریم اما استرس بازیکنان برای اینکه گل نخورند و از آن طرف گل به ثمر برسانند باعث شد تا بازنده این میدان باشیم. اما هنوز به ادامه لیگ برتر امید داریم و برای نتیجه گیری مقابل استقلال بازی می‌کنیم. درست است که بازی بسیار سختی برابر آبی پوشان داریم اما مطمئن باشید کم نمی‌گذاریم. بعد از باخت مقابل نساجی شرایط بد شد. همه چیز دست به دست هم داده بود که در لیگ بمانیم اما همه چیز به خودمان بستگی دارد. متاسفانه از فرصتی که به دست آمد استفاده نکردیم و در پی جبران هستیم.


وی در ادامه سخنان خود گفت: تیم ما مقابل نفت مسجدسلیمان مستحق برد بود. اما از حق هم نباید به راحتی بگذریم. آن‌ها در نیمه اول چند موقعیت خوب داشتند که توسط کوروش ملکی برگشت داده شد. داور هم دیدید چگونه به ما ضرر زد. مثل این بازی که همه چیز مشکوک بود؛ یک حرکت روی بایرامی انجام شد که من خودم پشت دروازه بودم دیدم که صد در صد خطا پنالتی بوده است. اما همان توپ رفت و به گل تبدیل شد. چه بسا که اگر آن خطا گرفته می‌شد شرایط مسابقه به طور کامل برمی‌گشت. حالا که گذشته اما تا آخرین نفس تلاش می‌کنیم تا با برد برابر استقلال تیم را نگه داریم. از حالا اشتباه است که بگوییم صد در صد می‌بریم. اما از نظر بدنی تیم خوبی داریم و مقابل نساجی هم یک مرتبه ورق برگشت. ان‌شاالله که خدا بخواهد و موقعیت‌های ما به گل برسد تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.


مهاجم سپیدرود می‌گوید که بعد از رفتن علی کریمی هیچ پولی به بازیکنان پرداخت نشده و مشکلات زیادی را تجربه می‌کنند. غلامی در این مورد گفت: آقای بیات روز گذشته به تمرین آمدند و قول دادند تا درصدی از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند. از زمانی که آقای کریمی رفتند هیچ پولی به بازیکنان پرداخت نشده است و تنها همان 40 درصدی که ایشان دادند، آخرین پرداختی بوده است. آقای بیات می‎گویند که ما تمام پول بازیکنان را می‌دهیم که قول آن‌ برای بعد از بازی با استقلال است. علی کریمی خیلی برای تیم زحمت کشیده و نزدیک به هشت میلیارد برای آن هزینه کرده است. حالا اگر بخواهیم آن را فراموش کنیم بدی زیادی کرده‌ایم. علی آقا مربی و انسان با شخصیتی هستند که حالا در تیم حضور ندارند و نباید پرداخت پول بازیکنان حال حاضر را باز هم بر گردن ایشان انداخت. هواداران بدانند که در تیم خیلی از اتفاقات افتاده و ما همه چیز را بعد از لیگ خواهیم گفت. هر چه هست نباید به علی کریمی نامردی کرد.


غلامی که از رفتار مسئولان استانی بسیار ناراحت به نظر می‌رسید در پایان گفت: یک سری از سخنان است که نمی‌توانیم بگوییم. ولی انگار نه انگار تیمی از استان گیلان در لیگ برتر حضور دارد. آقای استاندار لطف کردند و قبل از بازی آمدند و گفتند حمایت می‌کنیم اما هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. شما در استان‌های دیگر ببینید که چگونه یک فردی به مانند زنوزی می‌آید و پشت تیم قرار می‌گیرد و خیال بازیکن را  راحت می‌کند. امروز روز آخری بود که تمرین کردیم اما حتی آب معدنی هم در تمرین نداشتیم که بازیکنان از آن استفاده کنند. بخواهیم حرف بزنیم به خیلی‌ها برمی‌خورد اما تماشاگران چیز زیادی نمی‌دانند و قطعا آن‌ها را در جریان قرار می‌دهیم.

دیدگاه‌ها