کد خبر : 1611571 | 24 اردیبهشت 1398 ساعت 21:02 | 93K بازدید | 0 دیدگاه

یک معاوضه عجیب؛ دیبالا و گریزمان!

به نظر می رسد یوونتوس دیگر تمایلی به حفظ پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی خود ندارد.

یک معاوضه عجیب؛ دیبالا و گریزمان!

 

به گزارش "ورزش سه"، با انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس روز به روز نقش پائولو دیبالا کمرنگ تر شد و این ستاره جوان در بسیاری از بازی های مهم فصل نیمکت نشینی را تجربه کرد.

 

در صورت ماندن ماکسی الگری، بعید است دیبالا تمایلی به تکرار شرایط برای فصل بعد داشته باشد و وی در تابستان از یوونتوس جدا خواهد شد.

 

1406048

 

اما امروز نشریات ایتالیایی خبر از احتمال معاوضه پائولو دیبالا با آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید دادند. دیگو سیمئونه می داند که با توجه به ناکامی های فصل جاری، گریزمان دیگر تمایل به ماندن در اتلتیکو ندارد و به همین دلیل علاقه دارد زمینه معاوضه او را با ستاره یوونتوس فراهم کند.

 

البته به جز اتلتیکومادرید، بایرن مونیخ نیز علاقمند به خرید دیبالا است و به نظر می رسد مشتریان او باید رقمی حدود 75 میلیون یورو به یوونتوس پرداخت کنند.

 

البته ممکن است با جدایی ماکسی آلگری، دیبالا نیز از تصمیم خود منصرف شده و در تورین باقی بماند. با خداحافظی الساندرو دل پیرو، بعد از او دو بازیکن به نام های پل پوگبا و پائولو دیبالا شماره 10 یوونتوس را بر تن کرده اند و به نظر می رسد سرنوشت مشابهی در انتظارشان باشد.

دیدگاه‌ها