کد خبر : 1611572 | 24 اردیبهشت 1398 ساعت 21:20 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

اوزیل: افتخار می کنم بازیکن آرسنال هستم

مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال، در مورد آینده خود در لندن مبهم صحبت کرد.

اوزیل: افتخار می کنم بازیکن آرسنال هستم


به گزارش "ورزش سه"، افت محسوس اوزیل در اواسط فصل باعث شده بود همگان در خصوص جدایی او از آرسنال در تابستان اطمینان داشته باشند اما هافبک خلاق آلمان در اواخر فصل دوباره به ترکیب بازگشت و نمایش خوبی ارائه داد. حالا اوزیل از سبک بازی خود و البته آینده اش در لندن صحبت کرده است.

 

1394530

 

اوزیل گفت: "دو سال از قرارداد من با آرسنال باقی مانده و آینده در دستان من نیست اما به هر حال از پوشیدن لباس باشگاهی مانند آرسنال به خودم افتخار می کنم. اگر اونای امری با من صحبت کرده و به من بگوید که در ترکیب حضور نداشته و بازی نخواهم کرد، من باید این تصمیم را پذیرفته و خودم را با شرایط تطبیق دهم.

 

بازی کردن من بسته به تصمیم سرمربی تیم است. من در این فصل چندین بار آسیب دیدم و به همین دلیل بازی های زیادی را از دست دادم، اما می دانم زمانی که شرایط مناسبی داشته باشم بازی خواهم کرد.

 

من به توانایی های خود واقف هستم. من فکر می کنم که هر کس دارای ویژگی های خاص خود است و من در پست شماره 10 می توانم بازی کنم اما اگر سرمربی از من بخواهد در پست دیگری بازی کنم باید این تصمیم را قبول کنم و در طول دوران ورزشی خود نیز همیشه اینگونه بوده ام."

دیدگاه‌ها