کد خبر : 1611573 | 24 اردیبهشت 1398 ساعت 21:50 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

سون هیونگ مین: امیدوارم برابر لیورپول در اوج باشم

سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام، در مورد فینال لیگ قهرمانان برابر تاتنهام صحبت کرد.

سون هیونگ مین: امیدوارم برابر لیورپول در اوج باشم


به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین امروز به عنوان بهترین بازیکن فصل تاتنهام انتخاب شد و درخشش او در لیگ قهرمانان و خصوصا دیدار برابر منچسترسیتی، تاثیر فراوانی در اولین صعود اسپرز به فینال داشت. حالا سون هیونگ مین در مورد بازی با لیورپول و حواشی مختلف آن صحبت کرده است.

 

سون هیونگ مین گفت: "من فکر می کنم همه بازیکنان به این استراحت نیاز دارند، ما در تلاش هستیم تا در شرایط مناسب قرار داشته و بتوانیم همه توان خود را در بازی فینال ارائه دهیم.

 

1405952

 

من در شرایط واقعا مثبتی بوده و برای بازی در فینال لیگ قهرمانان احساس خوبی دارم و امیدوارم در فینال برای هر توپ و هر ثانیه آماده باشم. هفته ای دیوانه کننده بود، ما روز چهارشنبه جشن صعود به فینال لیگ قهرمانان را گرفتیم و آن شب خیلی خوشحال بودیم.

 

بعد از بازی با آژاکس متوجه شدم نمی توانم یکشنبه در لیگ برتر بازی کنم و به همین دلیل ناراحت شدم، اما ما در فینال لیگ قهرمانان هستیم و این نتیجه بسیار شگفت انگیز است.

 

زمان زیادی برای آماده شدن برای این فینال مهم وجود دارد. پیروزی در فینال لیگ قهرمانان معنای زیادی دارد اما شکست برای مدت طولانی دردناک خواهد بود. ما باید آماده باشیم و سپس ببینیم چه اتفاقی می افتد. لیورپول تیمی قدرتمند است و سبک بازی ما اهمیت زیادی خواهد داشت. سه هفته تا فینال و همه چیز در دست ما است. من نیز امیدوارم که در روز فینال در اوج باشم."

دیدگاه‌ها