کد خبر : 1611623 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 09:14 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکره بایرن با منچسترسیتی برای انتقال سانه

دیلی‌رکورد فاش کرد باشگاه بایرن مونیخ مذاکره با منچسترسیتی درباره انتقال احتمالی لروی سانه، ستاره آلمانی این تیم در فصل تابستان را آغاز کرده است.

مذاکره بایرن با منچسترسیتی برای انتقال سانه

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه دیلی‌رکورد می‌گوید بایرن مونیخ که در سال 2016 میلادی قصد جذب لروی سانه را داشت ولی به دلیل پیشنهاد بالاتر منچسترسیتی او را از دست داد حالا بار دیگر قصد جذب ستاره آلمانی را دارد و با منچسترسیتی درباره احتمال انتقال او به مونیخ در فصل تابستان وارد مذاکره شده است.

 

1406112

 

با اینکه سیتی ترجیح می‌دهد سانه را حفظ کند ولی تا کنون چند پیشنهاد سیتی برای تمدید یا ارتقای قرارداد این ستاره 23ساله آلمانی که تا پایان سال 2021 با باشگاه انگلیسی قرارداد دارد، با مخالفت او مواجه شده است.

 

با اینکه سانه در فصل جاری یکی از سه بازیکن لیگ برتری بوده که موفق شده‌اند به طور میانگین در ازای هر 10 گلی که در لیگ برتر به ثمر می‌رسانند یک پاس گل هم به هم‌تیمی‌هایشان بدهند ولی پدیده آلمانی امسال تنها در 21 مسابقه برای سیتی به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته و این باعث شده او از وضعیت خود در تیم پپ گواردیولا ناراضی باشد.

 

1406111

 

تلاش بایرن مونیخ برای جذب سانه بخشی از برنامه گسترده این باشگاه برای بازسازی خود در فصل آینده است. بایرنی‌ها از اینکه امسال در اولین مرحله حذفی لیگ قهرمانان در مصاف با لیورپول با شکست 3-1 در خانه حذف شدند عصبانی هستند و مصمم شده‌اند فصل آینده تیمی به مراتب قوی‌تر روانه رقابتها کنند.

 

دیدگاه‌ها