کد خبر : 1611628 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 10:00 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

با دعوت از رضا ترابیان؛

گل محمدی به کمپین خیریه ستارگان ورزش سه پیوست

یحیی گل محمدی، همانند چهره های دیگر ورزشی همچون امیر قلعه نویی، برانکو ایوانکویچ، وینفرد شفر، کیمیا علیزاده و خداداد عزیزی به کمپین خیریه کمک به سیل زدگان ورزش سه پیوست.

گل محمدی به کمپین خیریه ستارگان ورزش سه پیوست

سرمربی فعلی تیم "پدیده" در ویدئویی که برای سایت ورزش سه ارسال کرده می گوید: باید در این مشکل همگی کنار هم باشیم و به سایر هموطنانمان کمک کنیم تا این روزهای سخت را پشت سر بگذارند.

 

او مبلغ یک میلیون تومان پول و سایر ملزوماتی که سیل زدگان نیاز دارند را به آنها اهدا خواهد کرد.

 

گل محمدی همچنین رضا ترابیان را برای حضور در این کمپین به چالش کشیده است.

 

"وبسایت ورزش سه" با همکاری سازمان جوانان و سازمان جمعیت داوطلبان هلال احمر کمپینی را برای کمک به آسیب دیدگان سیل های اخیر شروع کرده اند. افراد چهره در این کمپین شرکت و یک نفر را نیز دعوت می کنند تا در این امر خیر شریک شوند.

 

کمپین ستاره ها 22 اردیبهشت آغاز و به مدت شش ماه در وبسایت ورزش سه ادامه خواهد داشت. کلیه کمک های نقدی و غیرنقدی ستاره های ورزشی و هنری مستقیما به حساب جمعیت هلال احمر واریز خواهد شد و "ورزش سه" دخل و تصرفی در آن ندارد.

 

هموطنانی که قصد کمک به سیلزدگان را دارند می توانند با استفاده از اپلیکیشن ایوا و یا کد دستوری #112*737* مبلغ مورد نظر خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز نموده و رسید آن را برای وبسایت ورزش سه ارسال نمایند تا علاوه بر اجر معنوی، نام شان در میان شرکت کنندگان در کمپین ثبت شود.

 

 

دیدگاه‌ها