کد خبر : 1611641 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 10:58 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار سیتی به یوفا: بگذارید روند حقوقی طی شود

باشگاه منچسترسیتی به گزارش‌های منتشر شده درباره محرومیت یک‌ساله این باشگاه از حضور در لیگ قهرمانان اروپا واکنشی تند نشان داد.

هشدار سیتی به یوفا: بگذارید روند حقوقی طی شود

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچسترسیتی، نسبت به گزارش‌های منتشرشده درباره اینکه سیتی با محرومیتی یک ساله از حضور در لیگ قهرمانان اروپا از سوی یوفا مواجه است واکنشی تند نشان داد و گفت نگران است انتشار این گزارش‌ها باعث شود به نگاه مثبتش به تحقیقات یوفا از مسائل مالی باشگاه خدشه وارد شود.

 

1406135

 

بعد از آنکه در ماه مارس، نشریه آلمانی اشپیگل در گزارشی ادعا کرد سیتی قوانین بازی جوانمردانه مالی یا FFP را زیر پا گذاشته، یوفا تحقیقاتی رسمی از باشگاه منچسترسیتی را آغاز کرد. گزارش اشپیگل بر مدارکی استوار بود که از باشگاه به بیرون درز کرده و در اختیار برخی منابع قرار گرفته بود.

 

سیتی دیروز در واکنش به گزارش‌های رسانه‌ای اخیر درباره محرومیت یک‌ساله باشگاه از حضور در چمپیونزلیگ با انتشار اطلاعیه‌ای تند گفت به همکاری کامل با یوفا ادامه خواهد داد ولی از طرفین خواست اجازه دهند روند صحیح تحقیقات طی شود.

 

در بیانیه دیروز سیتی آمده است:" منچسترسیتی با نگاه مثبت با تحقیقات جاری یوفا و CFCB همکاری کامل می‌کند. باشگاه به استقلال و تعهد یوفا به طی شدن روند صحیح تحقیقات باور دارد و همچنین به بیانیه روز 7 مارس یوفا که در آن اعلام شده بود درحالیکه تحقیقات در جریان است هیچ صحبتی درباره آن انجام نخواهد شد".

 

1406134

 

منچسترسیتی در ادامه بیانیه خود آورده:" به همین خاطر است که گزارش نیویورک‌تایمز که از قول افراد آشنا به پرونده منتشر شده برای ما بسیار نگران‌کننده است. چرا که پیامد انتشار این گزارش این است که یا منچسترسیتی در اعتماد به یوفا و CFCB اشتباه کرده و یا برخی افراد که قصد لطمه زدن به اعتبار و آبرو و منافع مالی باشگاه منچسترسیتی را دارند به غلط خود را نماینده یوفا و CFCB معرفی کرده و این صحبتها را مطرح کرده‌اند".

 

در بخش پایانی بیانیه سیتی چنین آمده:" اتهامات مربوط به ناهنجاری‌های مالی در حسابهای باشگاه سیتی کاملاً غلط است و باشگاه ما دلایل کامل و جامع این واقعیت را در اختیار یوفا قرار داده است".

 

دیدگاه‌ها