کد خبر : 1611651 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 11:53 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

فتاحی: مهم نیست چه کسی اول نظر سرمربی را بداند

پاسخ دبیر فدراسیون به ابهامات روز والیبال

دبیر فدراسیون والیبال گفت: هر زمان که به ما اعلام کنند، نام نویسی می کنیم و آماده برگزاری انتخابات هستیم.

پاسخ دبیر فدراسیون به ابهامات روز والیبال

به گزارش "ورزش سه"، والیبال ایران به روزهای حساس خود نزدیک می شود. از حدود ۲ هفته دیگر لیگ ملت ها برای شاگردان کولاکوویچ استارت می خورد و سپس مسابقات انتخابی المپیک، قهرمانی آسیا و جام جهانی در پیش خواهد بود.


از روزهای ابتدایی سال ۹۸ یکی از نگرانی‌های اهالی والیبال یعنی نبود دبیر در فدراسیون با حضور علی فتاحی رفع شد. فتاحی که خودش از اهالی والیبال به شمار می رود، این روزها پیگیر آماده سازی تیم های ملی بوده و به کارهای اجرایی در فدراسیون سرعت بخشیده است.


دبیر فدراسیون والیبال در ابتدای صحبت های خود درباره برنامه فدراسیون برای تیم جوانان به "ورزش سه" گفت: برای جوانان اردو و برنامه هایی در نظر گرفته شده است. البته چون هنوز این اردوها به تایید نهایی نرسیده، نمی توانم اسمی از آن ببرم. دنبال گرفتن مجوزهایش هستیم،  اما مطمئنا تیم جوانان یک اردوی خارجی قبل از مسابقات جهانی خواهد داشت.


علی فتاحی در پاسخ به این سوال که چرا ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون والیبال هم آغاز نمی شود، عنوان کرد: این موضوعی است که باید از وزارت ورزش سوال کنید. هر زمان که به ما اعلام کنند، نام نویسی می کنیم و آماده برگزاری انتخابات هستیم.


وی درباره تناقض به وجود آمده در رابطه با عدم برگزاری بازی تدارکاتی برای تیم ملی در لیگ ملت‌ها  بین سرپرست فدراسیون و سرمربی و سرپرست تیم ملی گفت: این موضوع نیاز به هماهنگی بیشتر دارد. اینکه چه کسی اول نظر سرمربی را بداند و چه کسی اولین نفر ورود کند، خیلی مهم نیست. هدف فدراسیون این است که مسابقات تدارکاتی و پشتیبانی خوبی از تیم ملی داشته باشد.


دبیر فدراسیون والیبال ادامه داد: برنامه ریزی کردیم تا اتفاقات قبلی برای مسابقات بعدی تکرار نشود. هماهنگی های لازم برای برگزاری اردو و بازی تدارکاتی قبل از مسابقات انتخابی المپیک، قهرمانی مردان آسیا و جام جهانی انجام شده است.


فتاحی در پاسخ به این سوال که برای مسابقات قهرمانی آسیا هم تیم اول ایران اعزام می شود، بیان داشت: فعلا که قرارمان همین است و صحبت از تشکیل تیم ب نشده است. البته همانطور که قبلا هم گفتیم اولویت اول ما مسابقات انتخابی المپیک است.

دیدگاه‌ها