کد خبر : 1611707 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 15:07 | 982 بازدید | 0 دیدگاه

مربی سپیدرود:

استقلال آخرین سنگر ما برای زنده ماندن است!

محسن نصر می‌گوید: استقلال آخرین سنگر ما برای زنده ماندن در لیگ برتر است و باید حتما پیروزی را در این مسابقه به دست آوریم.

استقلال آخرین سنگر ما برای زنده ماندن است!

به گزارش "ورزش سه" خبرنگاران که از غیبت نادر دست نشان در کنفرانس خبری قبل از دیدار با استقلال ناراحت به نظر می‌رسیدند، تاخیر 20 دقیقه‌ای مربی این تیم را بهانه کردند و هیچ سوالی را مطرح نکردند. با این حال محسن نصر در نشست خبری پیش از دیدار حساس فردا که از هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود، گفت: آخرین سنگر ما فردا خواهد بود تا در لیگ برتر بمانیم. فردا آخرین امید سپیدرود است. گروه جدیدی که به سپیدرود آمده است، تلاش زیادی کرد تا تیم را نگه دارد.


وی در ادامه گفت: از زمانی که به باشگاه سپیدرود آمدیم 10 بازی فرصت داشتیم وضعیت به‌هم ریخته این تیم را درست کنیم. همان‌طور که می‌دانید سپیدرود سال پرتلاطمی را سپری کرد و کار ما سخت بود تا اوضاع تیم را درست کنیم. البته خدا کمک کرد و دیگر رقیبی که برای سقوط نکردن تلاش می‌کند نتایج خوبی نگرفت تا ما هنوز برای ماندن در لیگ برتر امیدوار باشیم.


مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم با دست پر فردا از میدان خارج شویم تا بتوانیم تنها سهمیه استان گیلان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها