کد خبر : 1611710 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 14:47 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس در دهکده رویایی و آماده جشن قهرمانی

کاروان پرسپولیس تدارک ویژه‌ای برای حضور بدون دردسر در جم اتخاذ کرده تا برای حساس‌ترین بازی فصل مهیا شود.

پرسپولیس در دهکده رویایی و آماده جشن قهرمانی

 

به گزارش "ورزش سه"، یکی از معضلاتی که تیم‌های لیگ برتری برای حضور در جم پشت سر می‌گذارند و به محلی برای گلایه‌گذاری آنها از میزبانی پارس جنوبی تبدیل می‌شود، محل اسکان و کمبود هتل در این شهرستان است.


پرسپولیس آخرین تیمی است که در فصل هجدهم قرار است راهی جم شود تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته را به نام خود کند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در شرایطی با سه امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان در صدر جدول جای گرفته‌اند که دستیابی به تک امتیاز این دیدار مقابل تیم زردپوش مهدی تارتار آنها را به سومین قهرمانی پیاپی خواهد رساند.


تیمی که فصل را با جدایی ستاره‌هایش (فرشاد احمدزاده، وحید امیری، صادق محرمی، مهدی طارمی و محسن مسلمان) و محرومیت نقل و انتقالاتی استارت زده بود و کمتر انتظاری برای دستیابی به قهرمانی از آنها می‌رفت اما در اتفاقی جالب آنها نه تنها اکنون در هفته پایانی با بیشترین شانس برای تصاحب عنوان قهرمانی برخوردار هستند که تا فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز پیش رفته بودند.


پرسپولیس در این فصل لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده است و در مرحله گروهی حذف شده است اما اکنون فصل با دو جام دیگر برای آنها ادامه دارد؛ لیگ برتر و جام حذفی و در هر دوی آنها نیز شاگردان برانکو مدعی و از شانس بالایی برخوردار است. اما آنها در اولین گام و البته دیدار پایانی لیگ باید در جم حاضر شوند و برابر پارس جنوبی برای قهرمانی بجنگند.


جم؛ یکی از شهرهای تازه وارد فوتبال ایران محسوب می‌شود که دومین تجربه حضور در لیگ برتر را دنبال می‌کند و البته با توجه به کمبود هتل طی همین مدت به یکی از سوژه‌های گلایه برای دیگر تیم‌ها در شرایط میزبانی تبدیل شده است. اما مدیران پرسپولیس اینبار تدارک لازم و برنامه ویژه خود را در این زمینه در نظر گرفته‌اند تا تیم بدون کمترین مشکل مهیای انجام این دیدار شود.

 

1406199


پازارگاد برای پرسپولیس


دهکده پازارگاد که متعلق به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس است پذیرای سرخپوشان در طول مدت اقامت کوتاه مدت آنها برای جدال حساس خواهد بود و موقعیت آن بین عسلویه و جم است. شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از برگزاری دیدار خود برابر پارس جنوبی و احتمالا قهرمانی، روز جمعه به تهران بازخواهند گشت.


در روزهایی که تیم‌های لیگ برتری از کمبود امکانات و هتل برای اسکان در این منطقه گلایه دارند، این مجموعه تفریحی – اقامتی با امکانات ویژه خود چشم تیم‌های لیگ برتری را به خود جلب کرده است. نکته ویژه آن البته نزدیکی یک استادیوم ورزشی است که شرایط برپایی اردوی تمرینی پیش فصل و البته آماده سازی را نیز فراهم می‌کند. این دهکده ساحلی که تمامی امکانات تفریحی و اقامتی لازم را برای مدت زمان حضور سرخپوشان در عسلویه را فراهم آورده است تا رضایت مدیران را در پی داشته باشد.

 

1406200


دهکده طلسم شکن


ماشین سازی و تراکتورسازی دیگر تیم‌هایی بودند که پیش از این با حضور در جم این مکان را برای برپایی اردوی پیش از بازی خود در نظر گرفته بودند. نزدیکی به استادیوم محل برگزاری بازی (فاصله حدود نیم ساعته) باعث شده تا اکنون به محل مورد علاقه تیم‌های لیگ برتری تبدیل شود و جالب اینکه پیش از این، تیم‌هایی که اردوی خود را در این محل برگزار کرده بودند در نهایت موفق به برتری برابر پارس جنوبی جم شده بودند تا از حیث خرافه نیز جالب توجه باشد. صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان نیز دیگر تیم‌هایی بودند که حضور در این دهکده را پیش از جدال با پارس جنوبی تجربه کردند.

 

1406201


اولین قهرمانی خارج از خانه پرسپولیس


پرسپولیس تاکنون 4 بار به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یافته که همگی آنها با جشن در استادیوم آزادی همراه شده است. اینبار اما سرخپوشان در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل باید در جم و برابر پارس جنوبی به دنبال تک امتیازی باشند که آنها را به هت تریک قهرمانی خواهد رساند. آیا اولین قهرمانی آنها در خارج از استادیوم آزادی شکل خواهد گرفت؟

 

1406216

دیدگاه‌ها