کد خبر : 1611713 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 15:26 | 739 بازدید | 0 دیدگاه

تمرین پرسپولیس؛ هیچکس نمی‌خواهد ذخیره باشد

تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که انگیزه بازیکنان برای جلب اعتماد کادرفنی و حضور در دیدار پایانی فصل جالب توجه بود.

تمرین پرسپولیس؛ هیچکس نمی‌خواهد ذخیره باشد

به گزارش "ورزش سه"، آخرین جدال فصل در شرایطی برای پرسپولیس در جم برگزار خواهد شد که شاگردان برانکو ایوانکوویچ در تمرین امروز با انگیزه بالای خود به دنبال جلب رضایت کادرفنی برای حضور در ترکیب اصلی جدال با پارس جنوبی بودند.

 

بوژیدار رادوشوویچ که در دیدار هفته گذشته برابر ماشین سازی در ترکیب اصلی حضور داشت و بیرانوند را به دلیل محرومیت روی سکوها می‌دید، طی روزهای اخیر رقابت شدیدی را با این گلر ملی‌پوش دنبال کرد که تا آخرین تمرین امروز نیز ادامه داد. با این حال بعید است برانکو در این دیدار حساس از شماره یک تیمش عبور کند.

 

برانکو در تمرینات پرسپولیس

 

بازیکنان دفاعی پرسپولیس نیز نقش اول تمرین امروز را عهده‌دار بودند. با توجه به حساسیت امتیازی جدال فردا و نیاز سرخپوشان به تک امتیاز برای دستیابی به قهرمانی، تمرکز و جاگیری مناسب در کنار اضافه شدن به موقعیت هجومی در دستور کار قرار داشت و در ضربات ایستگاهی و شروع مجدد شیوه‌های مختلف این موضوع مورد بررسی قرار گرفت. محمد نادری که در دیدار هفته گذشته نیمکت نشین شده بود، احتمالا در این جدال شانس این را خواهد داشت تا بار دیگر به ترکیب اصلی بازگردد و خط دفاعی نیم فصل دوم بار دیگر شکل گیرد.

 

بزرگترین جنگ در خط میانی پرسپولیس در این بازی خواهد بود؛ بشار رسن به دلیل جراحی در این بازی غایب خواهد بود و دیگر نفرات این تیم همچون کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، مهدی شریفی، سروش رفیعی، محسن ربیع خواه در کنار نفرات جوان نیز با انگیزه بالا تمرینات را دنبال کردند تا برای حضور در ترکیب اصلی آخرین شانس خود را دنبال کنند.

 

برانکو در تمرینات پرسپولیس

 

علی علیپور، ماریو بودیمیر، سعید کریمی و محمد امین اسدی نیز آخرین نفرات در این جمع هستند که انگیزه‌های زیادی برای دستیابی به هدف فردی و تیمی خود را دنبال کردند. علیپور همچنان به دنبال دستیابی به شانس آقای گلی است و بودیمیر نیز سودای گلزنی در لیگ برتر را با حسرت دنبال می‌کند و نمی‌خواهد این آخرین شانس که البته در صورت وقوع می‌تواند بهترین اتفاق برای هواداران تلقی شود را از دست بدهد. مهاجمان جوان تیم نیز امیدوارند در جریان بازی فرصت حضور در میدان را برای خود شکل دهند و سهمی در قهرمانی احتمالی تیم از آن خود کنند.

 

تمرینات پرسپولیس قبل از بازی

 

تمرینات پرسپولیس قبل از بازی

دیدگاه‌ها