کد خبر : 1611714 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 15:20 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو و اعلام حمایت از زیدان و والورده

رونالدوی برزیلی که یک سالی است مالکیت باشگاه وایادولید را برعهده دارد، در مصاحبه جدید خود به دفاع از سرمربیان رئال و بارسا پرداخت.

رونالدو و اعلام حمایت از زیدان و والورده

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست بارسا از لیورپول و حذف این تیم از لیگ قهرمانان، ارنستو والورده تحت شدیدترین انتقادات قرار گرفت و بسیاری خواهان اخراج او شده اند؛ ولی باشگاه بارسلونا همه چیز را به پس از فینال کوپا دل ری موکول کرده است.

قطعا در صورت شکست بارسا از والنسیا در بازی نهایی، باید منتظر اخراج والورده باشیم.

 

 

1406209

 

 

رونالدوی برزیلی در دفاع از ارنستو والورده گفت:« بارسا مثل رئال، باشگاهی بسیار بزرگ است و هر سال برای فتح تمام جام ها می جنگد. انتظارات از بارسا بسیار بالاست؛ اما معتقدم این همه انتقادی که از والورده پس از شکست مقابل لیورپول می شود، اغراق آمیزند. فتح لیگ قهرمانان دشوارتر از حد تصور است. بارسا از نظر من یک تیم فوق العاده است و والورده ثابت کرده است که مربی بسیار توانایی است.»

 

منابع اسپانیای ادعا کرده اند که زیدان قصد دارد فصل بعد پس از فروش کیلور ناواس، پسرش لوکا را به عنوان دروازه بان دوم رئال انتخاب کند. خبری که واکنش هایی منفی به دنبال داشت.

رونالدو در دفاع از این تصمیم زیزو گفت:«از نظر من، زیدان آنقدر اعتبار دارد که هر بازیکنی را که بخواهد، در فهرست تیمش قرار دهد. او می تواند هر بازیکنی را برای تیمش انتخاب کند. این حق زیدان است.»

 

 

1405326

 

دیدگاه‌ها