کد خبر : 1611720 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 15:47 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

دی لیخت از پیوستن به بارسلونا پشیمان شد؟

ماتیاس دی لیخت، کاپیتان 19 ساله آژاکس تا هفته گذشته تردیدی برای پیوستن به بارسا نداشت؛ ولی حالا.....

دی لیخت از پیوستن به بارسلونا پشیمان شد؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، تا چند روز پیش گفته می شد که داستان انتقال ماتیاس دی لیخت به بارسلونا، به پایان خودش نزدیک است ولی ستاره آژاکس حالا دچار تردیدهایی جدی شده است.

اگر دی لیخت تا هفته گذشته مشتاق پیوستن به بارسا و هم تیمی شدن با مسی بود، اکنون ترجیح می دهد پیشنهادات دیگر را نیز با دقت بررسی کرده و در نهایت با در نظر گرفتن همه جوانب، تیم بعدی خود را انتخاب کند.

 

 

1406212

 

 

جمعه گذشته تیمی اعزامی از بارسلونا راهی آمستردام شد تا با دی لیخت مذاکرات نهایی را انجام دهد. در این نشست از برنامه های ورزشی بارسا و نقش دی لیخت در آنها صحبت شد و در حالی که به نظر می رسید جلسه به خوبی پیش رفته، در نهایت دی لیخت را دچار تردیدهایی جدی کرد.

کاپیتان آژاکس که می داند بارسا مدافعان ارزشمندی چون پیکه، اومتیتی و لانگله دارد، حالا از این بیم دارد که انتقالش به بارسا باعث نیمکت نشینی اش شود. او که پیشنهادات خوب دیگری هم دریافت کرده، از جمله از منچسترسیتی و یوونتوس، حالا ترجیح می دهد بیشتر فکر کند و دیگر عجله ای برای پاسخ به بارسا ندارد.

 

بارسلونا حاضر است به وی دستمزدی همانند فرانکی دی یونگ(ستاره دیگر آژاکس که زمستان با بارسلونا قرارداد امضا کرد) بدهد و کمیسیون بالای ایجنت او "مینو رایولا" را نیز تقبل خواهد کرد ولی برای شنیدن پاسخ نهایی دی لیخت، کمی بیشتر از گذشته باید صبر کند.

دی لیخت پشیمان شده یا در نهایت پیراهن آبی اناری را به تن خواهد کرد؟

 

 

دیدگاه‌ها