کد خبر : 1611761 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 18:28 | 632 بازدید | 0 دیدگاه

آخرین بازی در نساجی برابر تیم سابق

پیکان بازی خداحافظی جلالی در وطنی

مجید جلالی لیگ هجدهم را با پیکان آغاز کرد و با پیکان به پایان خواهد رساند هرچند در موقعیتی کاملا متفاوت قرار دارد.

پیکان بازی خداحافظی جلالی در وطنی

به گزارش "ورزش سه"، بازی آخر لیگ برتر برای مجید جلالی یک طعم دیگر دارد. او باید مقابل تیم سابقش پیکان بازی کند در حالی که تصمیم گرفته و شرایط به گونه ای است که این آخرین حضورش روی نیمکت نساجی است. همه  این ها یعنی جلالی همزمان می خواهد یک پایان خوش در نساجی رقم بزند و از طرف دیگر تیم سابقش را شکست بدهد.

 


خداحافظی باشکوه


جلالی تا همین جا هم می تواند به کارنامه اش در نساجی مثبت نگاه کند. او با یک بازی کمتر یک امتیاز بیشتر از نیم فصل اول گرفته آن هم در حالی که اصولا تیم ها در نیم فصل دوم به خاطر دشواری و نزدیکی بازی ها میانگین امتیاز کمتری می گیرند. او اما سه امتیاز بازی با پیکان را در قائمشهر می خواهد تا خداحافظی با شکوهی با این تیم پرطرفدار و هواداران پرشمارش داشته باشد. او  از همان هفته های اول در نساجی با چالش هایی همواره بود اما همیشه با همان سبک مجید جلالی ، یعنی آرامش و صبر و اتکا به منطق پیش رفت. او بازی هایی را باخت اما در وطنی به هیچ تیم بزرگی باج نداد و نساجی را در نقطه اطمینان لیگ نگه داشت.

 

1406243

 

او حالا برای اینکه فصلی را که تلخ شروع کرده بود شیرین به پایان برساند به یک برد برابر تیم سابقش نیاز دارد. او برابر شاگردانش که دوسال و نیم تمام با آن ها کار کرده بود قرار می گیرد و باید با حسین فرکی یک مربی همنسل خودش مبارزه کند. سه امتیاز بازی با پیکان آن چیزی است که جلالی می خواهد تا در چمدانش بگذارد و برای فصل آینده و تیمی جدید برنامه ریزی کند.

دیدگاه‌ها