کد خبر : 1611764 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 18:35 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

اشکان خورشیدی و دوباره جم - پرسپولیس

تیم پرسپولیس در حالی مقابل پارس جنوبی جم به میدان می رود که قضاوت این بازی برعهده اشکان خورشیدی خواهد بود، همان داوری که دیدار فصل گذشته این دو تیم را سوت زد.

اشکان خورشیدی و دوباره جم - پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، کمیته داوران امروز اسامی داوران هفته سی ام و پایانی لیگ برتر را اعلام کرد که بر طبق آن، اشکان خورشیدی در بازی پرسپولیس و پارس جنوبی را سوت می زند. خورشیدی که این فصل بازی های مهمی را قضاوت کرده، حالا در آخرین بازی لیگ هجدهم، دیدار سرنوشت ساز پرسپولیس و پارس را داوری می کند که باتوجه به جنجال های اخیر، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

نکته جالب این است که اشکان خورشیدی فصل گذشته نیز مصاف قرمزپوشان پایتخت و زردپوشان جم را در ورزشگاه تختی این شهر قضاوت کرد. آن بازی که مصاف دو مدعی قهرمانی در نیم فصل اول بود، با هیجان بسیار زیاد آغاز شد اما در ادامه کیفیت فنی نداشت. با این حال اعلام پنالتی از سوی اشکان خورشیدی و سپس ضربه عجیب محسن فروزان باعث شد تا بازی جنجالی شود.

پس از فرصت سوزی عجیب فروزان، بازی ادامه یافت تا این که در دقیقه 90 اشکان خورشیدی شش دقیقه وقت اضافی گرفت تا دومین تصمیم جنجالی خود را در این بازی گرفته باشد. در آخرین دقیقه از وقت های اضافی و در شرایطی که همه تصور می کردند بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده، شایان مصلح دروازه محسن فروزان را باز کرد تا بازی به شکل دراماتیکی رقم بخورد.

 

حالا 17 ماه پس از آن بازی حساس و جنجالی، خورشیدی باتجربه ی قضاوت مسابقات مهم تر پای به زمین تختی جم می گذارد تا این مصاف را داوری کند. جدال تیم های مهدی تارتار و برانکو ایوانکوویچ که احتمال دارد در پایان آن، جام قهرمانی به تیم سرخپوش زمین برسد و آن ها مثل دیگر حضورشان در جم، دوباره قهرمانانه شادی کنند.

دیدگاه‌ها