کد خبر : 1611821 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 08:55 | 799 بازدید | 0 دیدگاه

برد ارزشمند العین قبل از بازی با استقلال

العین امارات موفق به کسب پیروزی پُر گل برابر الوصل شد تا به کسب سهمیه آسیایی امیدوار شود.

برد ارزشمند العین قبل از بازی با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی فصل لیگ برتر امارات، تیم العین که یکی از حریفان آسیایی استقلال است، از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه شب در استادیوم هزاع بن زاید میزبان تیم رده هفتمی الوصل، رقیب ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان بود.

 

العین که در دو بازی اخیرش یک تساوی و یک برد کسب کرده بود، نیاز مبرم به برتری مقابل الوصل داشت تا شانس خود را برای گرفتن سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا افزایش دهد که موفق به انجام این کار شد و با گل های روبن ریبیرو(پنالتی)، یحیی نادر، فلاح ولید، کایو و خالد البوشی در مقابل تک گل ناصر نور، با نتیجه ۵ بر یک الوصل را شکست دهد.

 

تیم فوتبال العین با این پیروزی و باتوجه به تساوی الجزیره ۴۵ امتیازی در دیدار همزمان برابر الظفره، ۴۶ امتیازی شد و به رده سوم جدول لیگ برتر امارات صعود کرد تا امیدوار به کسب یکی از سه سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا از این کشور شود.

 

العین در حالی به برتری مقابل الوصل رسید که دوشنبه شب هفته آینده باید در ورزشگاه هزاع بن زاید، آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را برابر استقلال ایران برگزار کند؛ دیداری که نتیجه آن برای هیچ یک از دو تیم حذف شده تاثیر چندانی نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها