کد خبر : 1611828 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 10:00 | 762 بازدید | 0 دیدگاه

آژاکس قهرمانی‌اش را به نوری تقدیم کرد

اریک تن‌هاگ، سرمربی و بازیکنان آژاکس، قهرمانی خود در لیگ هلند را به عبدالحق نوری، بازیکن این تیم که دچار ضایعه‌ مغزی شده است تقدیم کردند.

آژاکس قهرمانی‌اش را به نوری تقدیم کرد

به گزارش "ورزش سه"، آژاکس آمستردام دیشب در آخرین هفته لیگ اردیویزی هلند موفق شدند خرافشاپ را در خانه حریف 4-1 شکست داده و بعد از پنج سال عنوان قهرمانی لیگ هلند را به خود اختصاص دهند. بعد از بازی اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس و بازیکنان این تیم قهرمانی خود را به عبدالحق نوری بازیکن این تیم که دچار ضایعه مغزی شده بود تقدیم کردند.

 

نوری که یکی از بازیکنان جوان و بااستعداد آژاکس بود و در هلند با لقب آپی شناخته می‌شد در ماه جولای 2017 در جریان بازی دوستانه آژاکس مقابل وردربرمن با حمله قلبی روبرو شده و بعد از آن به ضایعه مغزی دچار شد.

 

1406302

 

شاگردان اریک تن هاگ در هفته آخر لیگ هلند برای احترام و ادای دین به نوری با پیراهن‌هایی به مصاف خرافشاپ رفتند که بر روی آن جملاتی به یاد نوری درج شده بود.

 

تن هاگ بعد از بازی درباره نوری به خبرنگاران گفت:" نوری همیشه با آژاکس بوده و حضور او هرگز به فراموشی سپرده نشده. اتفاقی که برای او افتاد واقعا وحشتناک است".

 

سرمربی آژاکس در ادامه گفت:" وقتی چنین اتفاقی برای کسی می‌افتد که بچه‌های تیم او را مثل عضوی از خانواده‌شان می‌‌دانند، همه خیلی ناراحت می‌شوند".

 

مدافع آژاکس، دیلی بلایند هم بعد از بازی و بعد از جشن قهرمانی آژاکس درباره نوری به خبرنگاران گفت:" این قهرمانی ما به نوری تقدیم شد. فکر کنم این برای خودش و خانواده‌اش خیلی خوشحال‌کننده باشد. این داستان واقعا احساسی است. خیلی از بچه‌های ما با او بارها بازی کرده‌اند. خیلی خوب شد که توانستیم با کسب سی و چهارمین قهرمانی آژاکس به او ادای دین کنیم. چون نوری هم پیراهن شماره 34 را می‌پوشید".

 

دیدگاه‌ها