کد خبر : 1611841 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 11:09 | 674 بازدید | 0 دیدگاه

تدریس زبان انگلیسی در اردوی تیم ملی جوانان

اردوى آماده سازى تیم ملى جوانان ایران با حضور ٣٣ بازیکن از دیروز در مجموعه ورزشی شرکت ملی حفاری اهواز آغاز شد.

تدریس زبان انگلیسی در اردوی تیم ملی جوانان

به گزارش "ورزش سه"، تمرین صبحگاهى جوانان در سالن بدنسازى مجموعه برگزار شد و پس از آن اعضاى تیم در کلاس آموزش زبان انگلیسى با تدریس على بیگى و پس از آن کلاس آنالیز فنى حاضر شدند. هم چنین در این اردو کلاس آموزش آخرین قوانین و توجیهات داورى براى اعضاى تیم پیش بینى شده و تمرین عصرگاهى ساعت ١٩ در زمین چمن مجموعه شرکت حفارى برگزار  شد.

 

تیم ملى جوانان که براى حضور در تورنمنت روسیه آماده مى شود در اردوى اهواز دو بازى تدارکاتى مقابل تیم منتخب بازیکنان خوزستان برگزار مى کند. این اردو تا ٣١ اردیبهشت ادامه خواهد یافت و پس از آن ملى پوشان به تهران بازمى گردند.

 

تاکید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم ملی جوانان مبنی بر اینکه شاگردانش از هم اکنون باید به طور جدی زبان انگلیسی را یاد بگیرند در نوع خود جالب است و این شاید جز معدود دفعاتی است که حضور مدرس زبان در اردوی تیم ملی تاکید می شود و برای فراگیری زبان انگلیسی توسط بازیکنان تیم ملی جوانان از سوی سرمربی برنامه ریزی می شود که قرار است هم چنان ادامه داشته باشد. با توجه به اینکه بازیکنان تیم ملی جوانان در ادامه مسیر بیشتر در بازی های بین المللی شرکت می کنند یادگیری زبان انگلیسی کمک شایانی به آنها در ارتباط گیری و هم چنین صحبت با داور و متوجه شدن اتفاقات پیرامونی خواهد کرد.

 

تیم ملی جوانان قرار است در اردوی روسیه دست کم سه بازی گروهی با تیم های ترکیه، یونان و آرژانتین برگزار کند. این تیم 13 خرداد عازم روسیه خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها