کد خبر : 1611861 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 12:36 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌لیخت درباره بارسا: هنوز هیچ چیز معلوم نیست

ماتیس دی‌لیخت، کاپیتان آژاکس می‌گوید همچنان در حال بررسی گزینه‌های مختلف است و درباره آینده‌اش به تصمیم مشخصی نرسیده است.

دی‌لیخت درباره بارسا: هنوز هیچ چیز معلوم نیست

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه گمانه‌زنی درباره انتقال ماتیس دی‌لیخت به بارسلونا به اوج رسیده، کاپیتان آژاکس دیشب بعد از قهرمانی تیمش در لیگ هلند گفت هنوز برای تصمیم‌گیری درباره آینده‌اش آماده نیست و به قول خودش در حال بررسی گزینه‌های مختلف است.

 

بر اساس شواهد موجود، انتظار می‌رود کاپیتان 19ساله آژاکس در فصل تابستان این تیم را ترک کند. درحالیکه شایعات بسیاری درباره قریب‌الوقوع بودن پیوستن او به بارسلونا مطرح شده اما تیمهای بزرگ دیگری مثل لیورپول، منچستریونایتد، یوونتوس و بایرن مونیخ هم از دیگر تیم‌هایی هستند که گفته می‌شود خواهان جذب این مدافع هلندی هستند.

 

1405886

 

اما دی‌لیخت دیشب پس از قهرمانی آژاکس در لیگ اردیویزی هلند به خبرنگاران گفت:" الان وقت صحبت کردن درباره آینده من نیست. نمی‌دانم به فرانکی ملحق می‌شوم یا نه (فرانکی دی‌یونگ به بارسلونا پیوسته). هنوز باید بعضی چیزها را تحلیل کنم و همه جوانب را در نظر بگیرم. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود".

 

کاپیتان آژاکس در ادامه اضافه کرد:" الان نمی‌توانم چیزی بگویم. آخر تابستان خواهیم دید. هنوز هیچ خبری نیست".

 

دی‌لیخت در ادامه صحبت‌هایش درباره فصل درخشان آژاکس گفت:" قهرمانی در اردیویزی فوق‌العاده است. ما پنج سال عطش رسیدن به این قهرمانی را داشتیم. من امسال هم از بازی در لیگ هلند، هم از جام حذفی و هم از لیگ قهرمانان اروپا لذت بردم. ولی چیزی که به نظرم مهمترین عامل موفقیت ما بود و بازی در آژاکس را لذت‌بخش می‌کرد روحیه تیمی‌ای بود که در این تیم موج می‌زد".

 

دیدگاه‌ها