کد خبر : 1611868 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 13:04 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو به گابریل ژسوس: از سیتی برو

ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل می‌گوید گابریل ژسوس، ستاره برزیلی منچسترسیتی باید این تیم را ترک کرده و چالش جدیدی را آغاز کند.

ریوالدو به گابریل ژسوس: از سیتی برو

به گزارش "ورزش سه"، ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل می‌گوید گابریل ژسوس، ستاره 22ساله برزیلی منچسترسیتی به دلیل اینکه امسال در ترکیب این تیم نتوانسته به اندازه کافی به میدان رفته و بازی کند باید این تیم را ترک کرده و شانس خود را در یک تیم بزرگ دیگر آزمایش کند.

 

1273769

 

گابریل ژسوس امسال برای سیتی در رقابتهای مختلف 46 بار به میدان رفته ولی از این تعداد تنها در 20 بازی بازیکن فیکس بوده. در سالی که سیتی توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر را بدست بیاورد ژسوس رویهم‌رفته در رقابتهای مختلف برای این تیم 19 گل به ثمر رساند.

 

با اینکه ژسوس در ماه ژانویه منچسترسیتی را خانه خود خوانده بود ولی او در ماه آوریل اعتراف کرد از اینکه در تیم پپ گواردیولا کمتر از آنچه انتظار دارد به میدان فرستاده می‌شود عصبانی است.

 

ریوالدو در گفتگو با بت‌فیر درباره هموطنش ژسوس گفت:" گابریل ژسوس امسال نسبت به سال گذشته برای منچسترسیتی خیلی تاثیرگذار نبود و به نظر من برای سال آینده دو گزینه دارد که باید آنها را خوب سبک و سنگین کند".

 

1406366

 

اسطوره فوتبال برزیل در ادامه گفت:" ژسوس به عنوان یک جوان آینده‌دار می‌تواند در منچسترسیتی بماند و تحت هدایت گواردیولا پیشرفت کند و امیدوار باشد که در آینده فرصت‌های بیشتری بدست خواهد آورد. اما از طرف دیگر، ژسوس می‌تواند به باشگاهی دیگری در حد و اندازه سیتی منتقل شود و سعی کند در آن تیم به یک بازیکن فیکس تبدیل شود".

 

ریوالدو در ادامه اضافه کرد:" به نظر من گزینه دوم برای او بهترین تصمیم ممکن است. او تا اینجا در سیتی به پختگی رسیده و تجربه کسب کرده و به نظرم برای یک چالش جدید آماده است. چالشی جدید در تیمی که او را برای خود مهره مهم‌تری می‌داند".

 

دیدگاه‌ها