کد خبر : 1611908 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 17:02 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد بازنشستگی پورتو به کاسیاس (عکس)

دو هفته پیش، حمله قلبی ایکر کاسیاس در تمرینات پورتو او را راهی بیمارستان کرد و زیر تیغ جراحان برد. اتفاقی که بسیاری از طرفداران و اهالی فوتبال را ترساند.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه حال سنگربان و کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا بهتر شده و به لطف تلاش‌های کادر پزشکی پورتو مهمترین پیروزی زندگی‌اش را کسب کرد، اما به دلیل اتفاقی که رخ داده او تا پایان فصل دیگر قادر به همراهی پورتو نخواهد بود.

منابع نزدیک به باشگاه پورتو می‌گویند که سکته قلبی خفیفی که سنگربان 38 ساله سابق رئال مادرید به آن مبتلا شد، احتمال دارد دوران بازیگری او را به پایان برساند چرا که بیم دچار شدن او  به مشکلات مشابه وجود دارد. اگرچه هنوز به صورت رسمی هیچ تشخیص کارشناسانه‌ای در خصوص خطرات احتمالی ادامه یافتن دوران بازیگری‌ کاسیاس صورت نگرفته، اما این احتمال وجود دارد که بازگشت وی به زمین بازی سلامتی‌اش را تهدید کند.

 

امروز نشریه اوژوگو تیتر یک خود را به این موضوع اختصاص داده و نوشته است که سران پورتو به کاسیاس پیشنهاد بازنشستگی داده اند و قصد دارند به او یک پست مدیریتی در باشگاه بدهند. تصمیمی که باید دید کاسیاس به آن چه واکنشی نشان خواهد داد.

گفته می شود که پورتو قصد دارد کیلور ناواس، دروازه بان رئال را جانشین کاسیاس کند و همسر این بازیکن به همین منظور اخیرا سفری به شهر پورتو داشت.

 

 

1406415

دیدگاه‌ها