کد خبر : 1611933 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 19:45 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش کوواچ به برکناری احتمالی از بایرن مونیخ

شایعات در آلمان حاکی از آن هستند که نیکو کوواچ حتی با قهرمانی بایرن نیز از این باشگاه اخراج خواهد شد.

واکنش کوواچ به برکناری احتمالی از بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، کوواچ تابستان گذشته جانشین یوپ هاینکس در بایرن مونیخ شد و در ماه های اخیر چند بار شایعات مربوط به برکناری او شنیده شده است.

در مقطعی از فصل، فاصله بایرن با دورتموند بسیار زیاد شده بود؛ اما لغزش زردپوشان باعث شد تا بایرن خود را به صدر جدول برساند و شنبه در صورت پیروزی برابر آینتراخت فرانکفورت، می تواند قهرمانی بوندسلیگا را جشن بگیرد. دیداری که بازی خداحافظی آرین روبن، فرانک ریبری و رافینیا با بایرن نیز محسوب می شود.

 

 

1400666

 

 

نیکو کوواچ که در نشست خبری بازی با آینتراخت شرکت کرده بود، در واکنش به شایعات اخراجش گفت:« به این مسائل توجه و علاقه ای ندارم. ما وظیفه مهمی پیش رو داریم و آن هم تمرکز کامل روی بازی با آینتراخت است. باید پیروز شویم تا عنوان قهرمانی را کسب کنیم. به چیزی غیر از این هم علاقه ندارم.

علاوه بر این، من دو سال دیگر با بایرن قرارداد دارم و می خواهم به آن پایبند بمانم. تمرکز من روی شایعات نیست. ما در طول فصل به خوبی پیشرفت کردیم و پس از بازی با دوسلدروف تنها برابر لورکوزن و لیورپول شکست خورده ایم.

اگر هم برای فصل بعد اینجا نباشم، مثل سابق به زندگی ادامه خواهم داد. من این کار را برای شادی و لذت انجام می دهم و پول جزو اهداف اولیه من نیست. می خواهم عناوین زیادی کسب کنم و عملکرد خوبی ارائه دهم. هرگز از تلاش دست نکشیده ام و در آینده هم اینگونه خواهد بود.»

 

 

1390440

 

 

کوواچ ادامه داد:« به شما نمی گویم شنبه چه بازیکنانی در ترکیب اصلی خواهند بود. هدف ما سورپرایز هواداران است. این یک بازی فینال گونه است و مطمئن هستم که تیم، با حداکثر انگیزه وارد میدان می شود و امیدوارم جام را بالای سر ببریم.

شرایط خاوی مارتینز و کیمیش بهتر شده و تیاگو هم در بخشی از تمرین حاضر بود. نویر پیشرفت خوبی داشته و در مسیر بهبودی قرار دارد؛ اما برابر فرانکفورت بازی نخواهد کرد. خامس هم شرایطی چون نویر دارد و در فهرست نیست.»

 

خداحافظی روبن، ریبری و رافینیا:« جدایی آنها ناراحت کننده است. دوست داشتم آنها را در 25 سالگی در اختیار داشتم نه 35 سالگی.» 

 

دیدگاه‌ها