کد خبر : 1611965 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 21:11 | 987 بازدید | 0 دیدگاه

جلالی و دستیارش روی نیمکت می نشینند

مجید جلالی و حمید مطهری مربیان تیم نساجی که با یکی از مالکان باشگاه دچار چالش شده بودند امروز روی نیمکت این تیم می نشینند هرچند سرپرست باشگاه به دلیل اخراج حضور ندارد.

جلالی و دستیارش روی نیمکت می نشینند

به گزارش" ورزش سه" بازی امروز تیم های نساجی و پیکان فارغ از تمامی حساسیت هایش ، دیدار مجیدجلالی و حمید مطهری با تیمی است که دو سال و نیم در آن حضور داشتند. بسیاری از بازیکنان پیکان در این سه فصل زیرنظر جلالی و مطهری کار کرده اند و هنوز رابطه خوبی دارند. اما موضوع قابل ذکر این جا است که طی هفته اخیر باشگاه نساجی به واسطه اختلافات پیش آمده میان مربیان و یکی از مالکان باشگاه روزهای متشنجی را سپری کرده است به طوری که تا ساعتی مانده به آغاز بازی مشخص نبود که آیا جلالی و مطهری روی نیمکت تیم می نشینند یا هدایت نساجی را محمد عباس زاده و حامد شیری به عهده می گیرند.


بعد از درگیری کلامی پیش آمده میان یکی از مالکان باشگاه و مربیان به خصوص حمید مطهری طی روزهای گذشته حکم اخراج و عدم حضور او را به سازمان لیگ فرستادند اما وقتی مجید جلالی گفت بدون مطهری روی نیمکت نخواهد نشست گویا شرایط تغییر کرده و حالا در صدد این هستند تا جلالی و مطهری روی نیمکت بنشینند. با این وجود و در آخرین دقایق مشخص شد که حمید مطهری و مجید جلالی روی نیمکت می نشینند اما شنیده می شود فرهاد کوچک زاده سرپرست تیم نساجی از سوی باشگاه اخراج شده و در این بازی روی نیمکت تیم نخواهد نشست.  در واقع امروز نساجی می تواند از مربیانش استفاده کند اما در این بازی سرپرست ندارد و باید دید چه کسی کارهای کوچک زاده را انجام می دهد.

دیدگاه‌ها