کد خبر : 1611976 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 21:21 | 562 بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت اتحادیه لیگ‌های اروپایی با تغییرات پیشنهادی CL

اتحادیه لیگ های اروپایی اعلام کرد که برنامه تغییر ساختار لیگ قهرمانان باید از ابتدا مورد بررسی قرار بگیرد زیرا پیشنهادهای فعلی را تنها به سود تعدادی از باشگاهی های متمول می داند.

مخالفت اتحادیه لیگ‌های اروپایی با تغییرات پیشنهادی CL

به گزارش "ورزش سه"، این اتحادیه بعد از نشستی که در ورشو برگزار کرد، نسبت به پیشنهادهای ارائه شده توسط اتحادیه باشگاه های اروپایی که خواستار افزایش دیدارهای مرحله گروهی به 14 بازی شده بود، واکنش نشان داد.

اتحادیه لیگ های اروپایی شامل 36 لیگ حرفه ای اروپاست و در مقابل، اتحادیه باشگاه های اروپایی را تعدادی از باشگاه های متمول این قاره تشکیل می دهند که ریاست آن با آندره آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس است.

در بیانیه اتحادیه لیگ های اروپایی آمده است:" بعد از جلسه هفته گذشته در مادرید با حضور 240 باشگاه اروپایی و ملاقات با مقامات کمیته اجرایی یوفا و مدیران لیگ های اروپایی در نیون، اتحادیه لیگ های اروپایی به این نتیجه رسید که پیشنهادهای ارائه شده برای تغییر در رقابت های اروپایی تنها به سود چند باشگاه بزرگ و متمول است اما به لیگ ها و بیشتر باشگاه هایی که در رقابت های داخلی بازی می کنند، آسیب می زند.

اتحادیه لیگ های اروپایی  در حال کار روی تغییراتی است که باعث ثبات مالی و ورزشی هم برای رقابت های اروپا و هم رقابت های داخلی می شود.

اتحادیه لیگ هایی اروپایی معتقد است که یوفا باید تغییرات در رقابت های اروپایی را از صفر شروع کند."

دیدگاه‌ها