کد خبر : 1612013 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 23:54 | 835 بازدید | 0 دیدگاه

کمترین حق شایسته ترین تیم لیگ

درخشش شاگردان یحیی برای صعود به آسیا

برای اولین بار در تاریخ فوتبال خراسان، تیمی از این استان راهی آسیا خواهد شد.

درخشش شاگردان یحیی برای صعود به آسیا

به گزارش "ورزش سه"، پدیده شهر خودرو با برتری مقابل ماشین سازی فصل را در رده چهارم جدول رده بندی به پایان برد تا پس از مشخص شدن قهرمان جام حذفی و در صورتی که داماش نتواند به این عنوان دست پیدا کند می تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده را بدست آورد.


شاگردان گل محمدی با ارائه نمایش های درخشان توانستند لیگ هجدهم را در حالی به پایان برسانند که قطعا می توانستند حتی جایگاه بهتری را نیز کسب کنند چرا که آنها نه تنها چیزی از پرسپولیس، سپاهان و استقلال کم نداشتند بلکه از نظر فنی و کیفیت بازی در شرایط بهتری از آنها قرار داشتند.


با این شرایط و قرار گرفتن در جایگاه چهارم، حالا فوتبال خراسان وارد فصل جدیدی از خود شده است. حضور در رویدادهای بین المللی که البته نیاز به ابزار خاص خود را هم دارد.


پدیده شهر خودرو با وجود ورزشگاه امام رضا می تواند میزبان خوبی برای مسابقات آسیایی باشد اما مدیران تیم و البته مسئولان شهری از همین حالا باید در فکر تهیه زمین تمرین مناسب باشند و همچنین در فصل نقل و انتقالات نگاه ویژه ای به دستاورد بزرگ این فصل داشته باشند.


امید است فدراسیون نشین ها هم از تیم کاملا خصوصی استان خراسان حمایت های لازم را به عمل آورند چرا که این مساله می تواند انگیزه مناسبی برای بخش خصوصی در حوزه فوتبال ایجاد کند.

دیدگاه‌ها