کد خبر : 1612059 | 27 اردیبهشت 1398 ساعت 01:08 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

پریرا انگیزه بالایی برای آقای گلی داشت

لیکنز: باید برای فصل جدید آماده شویم!

سرمربی تراکتورسازی گفت: اشکان دژاگه امروز با اینکه کسالت داشت توانست به بازی برسد و نشان داد که دلش با تیم است.

لیکنز: باید برای فصل جدید آماده شویم!

به گزارش "ورزش سه"، جورج لیکنز در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان که با تساوی 2 بر 2 همراه بود، اظهار داشت: متاسفانه نتایج بازی های دیگر به نفع ما تمام نشد. دیدار تیم های پدیده و ماشین سازی برای ما اهمیت داشت که پدیده پیروز شد و این به ضرر ما بود. بازی با فولاد برای ما سخت بود؛ به خصوص مهاجم آنها یعنی پریرا برای کسب آقای گلی خیلی انگیزه داشت.


وی افزود: از بازیکنانم رضایت دارم چون توانستیم بعد از گل خوردن به بازی برگردیم. در طول این هفته ذهنیت تیم‌مان را آماده کردیم که اگر از حریف عقب افتادیم بتوانیم به خوبی بازی را مدیریت کرده و به بازی برگردیم و از این بابت من از بچه‌هایم راضی هستم. استادیوم فولاد خوزستان بسیار زیبا بود و بازی کردن در چنین استادیوم‌هایی لذت‌بخش است که امروز هر دو تیم بازی قشنگی را ارائه دادند.


سرمربی تراکتورسازی بیان داشت: باید خودمان را برای فصل جدید آماده کنیم. تمام اتفاقات و بدشانسی‌هایمان از روز بازی سپیدرود شروع شد و امروز در دریافت گل دوم در دقایق پایانی بدشانس بودیم. ما می‌توانستیم به گل‌های زیادی دست پیدا کنیم ولی دروازه‌بان حریف امروز روز خوبی داشت.خیلی خوشحالم که اشکان دژاگه امروز با اینکه کسالت داشت توانست به بازی برسد و نشان داد که دلش با تیم است و دوست دارد هواداران را خوشحال کند.


وی در پایان گفت: از نظر من نتیجه گرفتن تیم مهم است و از همه بازیکنانم در صورتی که نتیجه بگیریم راضی هستم. ما با مجموعه خوبی در ارتباط هستیم و رابطه خوبی داریم.

دیدگاه‌ها