کد خبر : 1612068 | 27 اردیبهشت 1398 ساعت 01:41 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک نوک پا برای روسفیدی ایوانکوویچ؛

بودیمیر سوپر ماریوی جشن قهرمانی!

ماریو بودیمیر با ضربه نوک پا دروازه پارس جنوبی را باز کرد تا اولین گل خود در لیگ برتر را در آخرین بازی لیگ هجدهم به ثمر برساند.

بودیمیر سوپر ماریوی جشن قهرمانی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در نهایت با گل ماریو بودیمیر موفق شد قهرمان لیگ شود. مهاجم کروات تیم پرسپولیس که در زمستان جانشین گادوین منشا شد تا مشکلات پرسپولیس در خط حمله حل شود، روزهای پرنوسانی را با پیراهن این تیم سپری کرد اما در نهایت پایان خوشی را در لیگ برتر برای خود و تیمش رقم زد تا پرسپولیسی ها حتی اندیشه حفظ او را نیز در سر داشته باشند.

 

بودیمیر پیش از این بازی 6 اثر مثبت در تیم پرسپولیس داشت یا به عبارت دقیق تر با دو گل (یکی پنالتی جام حذفی)، دو پنالتی گیری و دو پاس گل، نقش خود در پرسپولیس را به شکلی متوسط ایفا کرده بود. او در دیدار با ماشین سازی نمایش قابل قبولی داشت و فارغ از یک پنالتی منجر به گل، چند موقعیت ساخت و در یک صحنه مشکوک به پنالتی نیز حضور داشت.

نمی توان نمایش او در مقابل ماشین سازی و پاختاکور را با عملکرد امروزش مقایسه کرد اما می توان به جرات گفت گلی که ماریو به پارس زد، مهم ترین حرکتش در این چند ماه اخیر با پیراهن پرسپولیس بود که به نوعی برانکو را هم روسفید کرد. این مهاجم 33 ساله در دقیقه 41 این بازی با جای گیری فوق العاده و ضربه ای نوک پا، توپ را به قعر دروازه رحمان احمدی فرستاد تا شیرینی قهرمانی پرسپولیسی ها با این گل بیشتر و بیشتر شود.

 

1406521

 

البته گل سه امتیازی به پارس جنوبی روزهای مملو از ناکامی بودیمیر در پرسپولیس را به باد فراموشی نخواهد سپرد و می توان از نمایش های این بازیکن انتقاد هم کرد، اما حداقل نمایش بودیمیر در مقابل پارس جنوبی و ماشین سازی، او را خریدی کارآمد نشان می دهد و پرسپولیسی ها را به آینده اش امیدوار می کند. آینده ای که البته در همین روزهای بعدی فراخواهند رسید و حالا دیگر پرسپولیسی ها از این بازیکن، انتظار گل های سه امتیازی و عملکردهای بهتر برای قهرمانی در جام حذفی را خواهند داشت.

 

بودیمیر در این مدت بازی های زیادی در لیگ برتر برای پرسپولیس انجام داد اما هیچگاه موفق به گلزنی نشد. البته او دچار بدشانسی هم شد اما به هر حال ناکامی در به ثمر رساندن گل برای یک مهاجم خارجی در لیگ ایران، اتفاقی بسیار منفی تلقی می شود و فارغ از او، مربی اش را هم زیر سوال می برد. بنابراین بودیمیر با این گل، در شب جشن قهرمانی قرمزها، برانکو را رو سفید کرد و حتی می توان از تعبیر خامه روی کیک برای گل سه امتیازی مهاجم کروات به پارس استفاده کرد.

 

در روزهای نخست حضور ماریو بودیمیر در پرسپولیس، هواداران این تیم امیدوار بودند مهاجم سابق تیم دیناموزاگرب با پیراهن تیم محبوبشان در سه تورنمنت لیگ، آسیا و حذفی بدرخشد و لقب سوپرماریو را از آن ها بگیرد که البته تا آخرین روزهای لیگ این چنین نشد اما بودیمیر با گلزنی به پارس، حداقل برای یک شب، به «سوپر ماریو» در نزد پرسپولیسی ها تبدیل شد.

دیدگاه‌ها