کد خبر : 1612215 | 27 اردیبهشت 1398 ساعت 22:02 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی از بایرن مونیخ جدا خواهد شد؟

رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی و باتجربه بایرن مونیخ، ممکن است در تابستان از این تیم جدا شود.

لواندوفسکی از بایرن مونیخ جدا خواهد شد؟

 

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی امسال هم نمایش درخشانی در بایرن مونیخ داشت و اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، وی این هفته دوباره فتح بوندسلیگا و البته کفش طلای آلمان را به همراه تیمش جشن خواهد گرفت.

 

اما نشریه آلمانی کیکر مدعی شد منچستریونایتد قصد دارد در تابستان امسال برای خرید رابرت لواندوفسکی اقدام کند و احتمال جدایی وی از بایرن مونیخ وجود دارد. همچنین به جز یونایتد، پاری سن ژرمن نیز به خرید این مهاجم 31 ساله بی میل نیست.

 

1387018

 

اخبار حاکی از جدایی احتمال روملو لوکاکو از یونایتد است و با توجه به عملکرد متوسط او طی دو فصل اخیر، اوله گونار سولسشر به دنبال جذب یک مهاجم جایگزین برای اوست که رابرت لواندوفسکی در فهرست خرید سرمربی جوان یونایتد قرار گرفته است.

 

همچنین شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی ادینسون کاوانی نیز از پاری سن زرمن به گوش می رسد و رابرت لواندوفسکی می تواند گزینه جانشین او در پارک دوپرنس باشد. قرارداد ستاره لهستانی بایرن مونیخ در سال 2021 به اتمام می رسد و با توجه به احتمال فراوان انتقال تیمو ورنر به بایرن مونیخ و تمایل مدیران و کادر فنی باشگاه به جوانگرایی در ترکیب، شاید مجوز جدایی رابرت لواندوفسکی در تابستان صادر شود.

دیدگاه‌ها