کد خبر : 1612252 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 09:42 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دیوید بکام و اینترمیامی در دعوای حقوقی

باشگاه فوتبال اینتر میامی که متعلق به دیوید بکام، اسطوره انگلیسی فوتبال است و در لیگ MLS آمریکا حضور خواهد داشت در پرونده حقوقی مربوط به زمین استادیوم باشگاه به پیروزی رسید.

پیروزی دیوید بکام و اینترمیامی در دعوای حقوقی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینتر میامی، که توسط دیوید بکام، ستاره سابق تیمهای منچستریونایتد و رئال مادرید و یکی از اسطوره‌های  دنیا فوتبال بنیانگذاری شده و قرار است در لیگ MLS آمریکا حضور داشته باشد در یک دعوای حقوقی بر سر امکان ساخت استادیوم باشگاه در یک ملک در شهر میامی به پیروزی رسید و حالا می‌تواند ساخت استادیوم باشگاه در این زمین را آغاز کند.

 

مالک این قطعه زمین که اینتر میامی برای شروع عملیات ساخت استادیوم خود به آن نیاز داشت مدعی شده بود که خرید زمین توسط این باشگاه باید در فرایند حراج انجام می‌شده و در نتیجه معامله باید از سوی دادگاه باطل شود.

 

1406800

 

مالک زمین در سال 2017 با رد شکایتش از سوی دادگاه بدوی روبرو شد ولی بعد از آن از پا ننشست و چندین بار از مراجع مختلف تقاضای فرجام‌خواهی کرد و در نهایت به دادگاه عالی ایالت فلوریدا شکایت برد. این دادگاه دیروز حکم نهایی خود را صادر کرد تا به این دعوای حقوقی طولانی پایان دهد.

 

این در حالی است که بکام در طول این دعوای حقوقی در ساختار مالکیتی باشگاه تغییراتی بوجود آورد و در نهایت هیات مدیره‌ی باشگاه اینتر میامی تصمیم گرفت از خیر ساخت استادیوم در زمین مورد اختلاف گذشته و برای ساخت استادیوم، زمین دیگری تهیه کند.

 

ماجرای خرید زمین جدید در شهر میامی در سال 2018 توسط شهرداری میامی در این شهر به رفراندوم گذاشته شد و بر اساس نتایج این رفراندوم، مردم میامی به شهرداری اجازه دادند برای اجاره 99ساله زمین مورد نظر اینتر میامی با این باشگاه و دیوید بکام وارد مذاکره شود.

 

دیدگاه‌ها