کد خبر : 1612328 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 14:34 | 987 بازدید | 0 دیدگاه

از بدهی سنگین ایران تا تاکید بر برگزاری انتخابات

اختصاصی؛ تهدید کشتی ایران توسط لالوویچ(عکس)

رییس اتحادیه جهانی کشتی در نامه ای از سرپرست فدراسیون کشتی درباره مسائل مختلف توضیح خواست.

اختصاصی؛ تهدید کشتی ایران توسط لالوویچ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که ماه‌های زیادی از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی می‌گذرد، همچنان انتخابات این فدراسیون برگزار نشده و همین مساله سردرگمی اتحادیه جهانی کشتی را به همراه داشته است.


بعد از تغییرات اخیر در فدراسیون کشتی و روی کار آمدن بهروز نعمتی به عنوان سرپرست، گویا مسئول فعلی فدراسیون کشتی ایران نامه ای به رییس اتحادیه جهانی ارسال و خودش را معرفی کرده است.
نناد لالوویچ، رییس اتحادیه جهانی هم در نامه ای پاسخ بهروز نعمتی را داده و روی مسائل مختلفی از جمله چگونگی انتخاب او به عنوان سرپرست، برگزاری انتخابات برای تعیین رییس جدید و از همه مهمتر بدهی سنگین فدراسیون ایران تاکید کرده است.


لالوویچ در این نامه در واقع فدراسیون کشتی ایران را به خاطر بدهی های سنگین تهدید و اعلام کرده ممکن است این اتفاق تبعاتی را برای کشتی ایران به همراه داشته باشد.


در ادامه اصل نامه رییس اتحادیه جهانی به بهروز نعمتی، سرپرست فدراسیون کشتی ایران که در اختیار "ورزش سه" قرار گرفته و ترجمه آن را می خوانید.

 

 

آقای بهروز نعمتی عزیز


من از شما برای نامه تاریخ 13 می 2019 که به من پست جدیدتان به عنوان مسئول فعلی فدراسیون کشتی ایران را اطلاع دادید، تشکر می‌کنم.


من باید به شما اطلاع بدهم که من شرایط فدراسیون کشتی ایران را در 12 ماه اخیر به دقت دنبال کردم. من انتظار داشتم که برای این شرایط در چارچوبی که اساسنامه فراهم می کرد، راه حلی پیدا شود؛ به ویژه برگزاری یک مجمع عمومی اضطراری و انتخاب رییس از طریق مجمع 6 ماه بعد از استعفای رییس.


تا این لحظه ما هیچ اطلاعاتی از شما و کمیته ملی المپیک در رابطه با برگزاری چنین مجمع عمومی ای دریافت نکردیم و در این مقطع نمی دانیم آیا در آینده ای نزدیک چنین مجمعی برگزار خواهد شد یا خیر.


همچنین ما هیچ مدرک رسمی یا پیش نویسی که انتصاب شما به عنوان رییس موقت را تایید کند، دریافت نکردیم. برای ما مشخص نیست شما در فدراسیون چه مسئولیتی بر عهده داشتید.


ما همچنین مایلیم به شما در مورد بدهی مالی سنگین فدراسیون کشتی ایران و عواقب احتمالی حضور فدراسیون شما برای شرکت در رقابت‌هایی که از آن محروم می شوید، یادآور شویم.


تحت چنین شرایطی برای ما دشوار است که به تعهداتمان عمل کنیم و ویزایی که شما در نامه پیوست درخواست کردید را صادر کنیم؛ مگر اینکه شما بتوانید تضمین بدهید که این شرایط را مطابق با جایگاهتان و همچنین با توجه به قوانین اتحادیه جهانی کشتی حل کنید.


در پایان از آنجا که شما درخواست ملاقات با من برای بحث در مورد این شرایط را داشتید، اعلام می کنم که من در یک جلسه در مقر اتحادیه جهانی کشتی در تاریخ 17 ژوئن 2019 در خدمت شما خواهم بود.


از توجه شما متشکرم. با تشکر.

نناد لالوویچ

دیدگاه‌ها