کد خبر : 1612358 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 16:33 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس شایسته‌ترین تیم بود

پنجعلی: تیم باید برای قهرمانی آسیا بسته شود

کاپیتان سابق پرسپولیس می گوید سومین قهرمانی شیرین ترین آن ها بوده است.

پنجعلی: تیم باید برای قهرمانی آسیا بسته شود


به گزارش" ورزش سه" پرسپولیس در لیگ هجدهم هم قهرمان شد تا سه قهرمانی و یک نایب قهرمانی با تفاضل گل در چهار سال را رقم زده و تبدیل به یک عصر و دوره در فوتبال ایران شود. محمدپنجعلی کاپیتان و مربی سابق پرسپولیسی ها که در حال حاضر مشغول تست گرفتن از استعدادها برای تیم های پایه پرسپولیس است درباره این قهرمانی گفت:« این قهرمانی خیلی به ما چسبید. رقیبای سرسختی وجود داشتند و به خصوص اینکه به روز آخر کشیده شد خیلی جذاب بود. اما پرسپولیس شایسته ترین تیم برای قهرمانی بود و توانست به این عنوان دست پیدا کند.»


او در پاسخ به اینکه انگار قهرمانی های مداوم کمی آن شور و شوق قبلی را برای سرخ ها نداشته گفت:« نه اتفاقا خیلی این قهرمانی چسبید. ما تهران برای تیم برنامه داریم. قهرمانی همیشه شیرین است و انگیزه ایجاد می کند. فقط امیدوارم تیم جوری بسته شود که انتظار مردم را در آسیا برآورده کند.»


او درباره آینده پرسپولیس گفت:« من امیدوارم برانکو حفظ شود چون تیم ساختار پیدا کرده و اگر تغییر و تحولی ایجاد شود تیم به هم می ریزد. همچنین برای موفقیت در آسیا من فکر می کنم تیم بازیکنانی را جذب خواهد کرد چون پرسپولیس باید سال آینده فقط برای قهرمانی در آسیا تلاش کند.»

دیدگاه‌ها