کد خبر : 1612481 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 09:15 | 899 بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: فتح سه جام سخت‌تر از قهرمانی CL بود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بعد از قهرمانی دیروز تیمش در جام حذفی انگلیس گفت فتح هر سه جام فوتبال انگلیس در این فصل دشوارتر از قهرمانی در CL بوده ولی برای سیتی قابل تکرار است.

گواردیولا: فتح سه جام سخت‌تر از قهرمانی CL بود

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی که شاگردانش دیشب موفق شدند با قهرمانی در جام حذفی، برای اولین بار هر سه جام فوتبال باشگاهی انگلیس را فتح کنند گفت کسب این موفقیت برای سیتی دشوارتر از قهرمانی در لیگ قهرمانان بوده ولی گواردیولا پیش‌بینی کرد که سیتی می‌تواند این موفقیت را در سالهای آینده تکرار کند.

 

1407011

 

شاگردان گواردیولا دیروز در استادیوم ومبلی موفق شدند واتفورد را 6-0 در هم کوبیده و جام حذفی انگلیس را هم به جامهای قهرمانی اتحادیه و لیگ برتر که پیش از این بدست آورده بودند اضافه کنند.

 

گواردیولا بعد از این قهرمانی به خبرنگاران گفت:" این یکی از بهترین فصل‌هایی است که من به عنوان مربی تجربه کرده‌ام. نمی‌گویم بهترین فصل، ولی مسلما یکی از بهترین فصلهای من بوده. بعد از حضور در این تعداد رقابت و مبارزه با تیمهایی به این بزرگی و به این کیفیت در این کشور، فتح هر سه جام فوق‌العاده است. حالا که یک تیم توانسته هر سه جام فوتبال مردان انگلیس را فتح کند به زودی یک تیم دیگر می‌تواند آن را تکرار کند ولی ما برای همیشه اولین تیمی که موفق به چنین کاری شده باقی می‌مانیم".

 

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت:" من عاشق چمپیونزلیگ هستم ولی کسب سه جام در انگلیس دشوارتر از قهرمانی در چمپیونزلیگ است. باید به سازمان باشگاه، به شیخ منصور و همه بازیکنان سیتی تبریک گفت. آنها شایسته تبریک و تحسین هستند. چرا که هر سه روز یکبار بازی کردن، آنهم بعد از شب بدی که باعث حذف تیم از اروپا شده کار ساده‌ای نیست".

 

 

دیدگاه‌ها