کد خبر : 1612503 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 10:50 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

اوکتاویو از تیم ملی جدا شد

نشست کمیته فنی و توسعه جهت بررسی درخواست سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی برگزار شد و در پایان این نشست جدایی این مربی از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تایید شد.

اوکتاویو از تیم ملی جدا شد

به گزارش" ورزش سه"، سایت رسمی فدراسیون فوتبال در این باره می نویسد: در پی اعلام مارکو اوکتاویو، سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی به کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی مبنی بر بروز مشکلات خانوادگی و درخواست تفاهم دو جانبه جهت پایان همکاری وی با فدراسیون فوتبال ایران، پس از طرح موضوع در نشست مشترک با اعضا، بیان مشکلات پیش آمده و در نظر گرفتن نیاز مبرم ایشان به بازگشت به برزیل، در نهایت کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی ضمن موافقت با درخواست اوکتاویو، گفتگو و تصمیم گیری درخصوص گزینه های مطرح شده برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ساحلی را در دستور کار قرار داده است تا از بین گزینه های جانشینی ایشان که چندین مربی خارجی هم در بین آنها وجود دارد، در نهایت  در جلسه بعدی کمیته درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

 

مارکو اوکتاویو سال های سال است که هدایت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را برعهده دارد. او به همراه تیم ملی قهرمان جام بین قاره ای شده است. به صراحت می شود گفت فوتبال ساحلی ایران در سال های اخیر با هدایت این مربی برزیلی پیشرفت فوق العاده ای در فوتبال ساحلی آسیا و جهان داشت. البته او در آخرین تورنمنتی که تیم ایران را همراهی کرد بازی های قهرمانی آسیا بود که به دلیل باخت در برابر عمان و ژاپن از دور بازی ها کنار رفت و شانس قهرمانی در آسیا و هم چنین صعود به جام جهانی را از دست داد.

دیدگاه‌ها