کد خبر : 1612518 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 12:00 | 856 بازدید | 0 دیدگاه

تیرخلاص ذوب‌ به تراکتور؛ سربازان باید برگردند

باشگاه ذوب آهن اصفهان به مسئولان تراکتورسازی اعلام کرده 3 بازیکن سرباز این تیم باید به اصفهان برگردند و کارشان را شروع کنند.

تیرخلاص ذوب‌ به تراکتور؛ سربازان باید برگردند

به گزارش ورزش سه، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر و مهدی مهدی پور 3 بازیکنی هستند که نیم فصل لیگ هفدهم برای گذراندن خدمت سربازی شان از ذوب آهن با قرارداد قرضی راهی تراکتورسازی تبریز شدند. حالا با پایان سربازی این 3 بازیکن همزمان با اتمام لیگ برتر هجدهم آنها به واسطه قراردادی که با ذوب آهن دارند باید به اصفهان برگردند و کارشان را با این تیم از سر بگیرند.


در چنین شرایطی مسئولان تراکتورسازی خواهان حفظ حداقل یک یا دو نفر از این بازیکنان هستند و در این خصوص با باشگاه ذوب آهن نامه نگاری هم کرده اند اما باشگاه اصفهانی نمی خواهد نفراتش را از دست بدهد.


سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن در این باره صراحتا اعلام کرده که اسماعیلی فر، پهلوان و مهدی پور با ذوب آهن قرارداد دارند و از ابتدای لیگ نوزدهم باید برای این تیم به میدان بروند. او گفته که هیچ مذاکره ای با مسئولان تراکتور در این خصوص نداشته و به نوعی آب پاکی را روی دست تراکتوری ها ریخته است.


با این شرایط باید منتظر بازگشت احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر و مهدی مهدی پور به ذوب آهن که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد،باشیم.

دیدگاه‌ها