کد خبر : 1612524 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 12:05 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاری سن ژرمن، کانته را به پاریس منتقل می‌کند؟

روزنامه میرر می‌گوید باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد در فصل نقل و انتقالات تابستانی، انگولو کانته، هافبک فرانسوی چلسی را از این تیم جدا کرده و به خدمت بگیرد.

پاری سن ژرمن، کانته را به پاریس منتقل می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر با انتشار گزارشی اختصاصی مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن مصمم است انگولو کانته، هافبک فرانسوی و ملی‌پوش باشگاه چلسی را از این تیم خریداری کرده و به پاریس منتقل کند.

 

1407041

 

پاری سن ژرمن بعد از آنکه از به خدمت گرفتن ادریسا گه‌یه بازیکن اورتون منصرف شد، حالا انگوله کانته ستاره فرانسوی چلسی را در صدر فهرست خریدهای تابستانی‌اش قرار داده است. این در حالی است که چلسی هم نمی‌خواهد کانته را از دست بدهد.

 

ولی با توجه به رقم کلانی که احتمالاً باشگاه ثروتمند PSG به چلسی پیشنهاد خواهد داد احتمال اینکه آبی‌های لندن بتوانند در مقابل پیشنهاد وسوسه‌انگیز فرانسوی‌ها مقاومت کنند چندان زیاد به نظر نمی‌رسد.

 

میرر می‌گوید PSG ابتدا تصمیم خود را گرفته بود و قصد داشت ادریسا گه‌یه را از اورتون به پاریس بیاورد ولی وقتی مدیران باشگاه اورتون آب پاکی را روی دست پاریسی‌ها ریختند آنها توجه‌شان را به انگولو کانته معطوف کردند.

 

ولی مشکل بزرگ چلسی که مدیران این تیم را برای مخالف با درخواست PSG ترغیب می‌کند از دست دادن احتمالی ادن هازارد خواهد بود. مدیران ارشد چلسی نمی‌خواهند بعد از هازارد یکی دیگر از ستونهای مهم تیم‌شان را هم از دست بدهند.

 

دیدگاه‌ها