کد خبر : 1612527 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 12:21 | 832 بازدید | 0 دیدگاه

برنامه پرسپولیس برای پیشنهادات خارجی بازیکنان

باشگاه پرسپولیس قرار است پیشنهادات خارجی که بازیکنان این تیم دارند یا خواهند داشت را بررسی کند تا در صورت نفع طرفین با آن موافقت شود.

برنامه پرسپولیس برای پیشنهادات خارجی بازیکنان

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر موضوع انتقال بازیکنان ایرانی به تیم های اروپایی بسیار داغ بوده و در همین یک سال گذشته نزدیک به 10 بازیکن ایرانی به تیم های خارجی حاضر در قاره سبز منتقل شده اند. وحید امیری، فرشاد احمدزاده، یونس دلفی، اللهیار صیادمنش و... بازیکنانی هستند که از تیم های سرخابی جدا شدند و به فوتبال اروپا پیوستند و اگرچه جایی برای خود در لیگ های معتبر پیدا نکردند اما به هر حال وارد چرخه فوتبال در اروپا شدند.

 

باشگاه پرسپولیس در این سال ها همیشه برای انتقال یا عدم انتقال بازیکنانش به خارج از ایران دچار چالش با فوتبالیست ها و هواداران بوده است. در این بین شاید مهم ترین موضوع برای قرمزها، داستان پیشنهادات و انتقال های مهدی طارمی بوده که از تابستان لیگ چهاردهم گریبان پرسپولیس را گرفت و تا همین لیگ هفدهم نیز ادامه داشت.

 

در سال های قبل هواداران پرسپولیس خیلی تمایل به جدایی بازیکنان نداشتند و باشگاه نیز تحت فشار رسانه های هواداری، با این موضوع اغلب مخالفت می کرد اما با انتقال مهره هایی چون مجید حسینی و اللهیار صیادمنش و مشاهده سود اقتصادی آن ها برای باشگاه، حالا هواداران هم چندان بی میل نیستند که در صورت وجود جایگزین، بازیکنانی که پیشنهاد دارند، به خارج از ایران منتقل شوند.

 

ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس هم در این باره گفت: «قرار است هرکسی پیشنهاد خارجی دارد به باشگاه اعلام کند تا در مورد آن بازیکن تصمیم گیری شود.» با این صحبت به نظر می رسد پرسپولیسی ها تابستان داغی را پیش رو داشته باشند. آن ها بیش از 20 بازیکن تحت قرارداد در فهرست خود دارند و طبیعتا هر کدام از بازیکنان نامدار، ادعای پیشنهاد از ترکیه، قطر و... را خواهد داشت.

 

مشکل ارز آوری در سال تحریم های اقتصادی، مسئله ای است که شاید باعث شود پرسپولیسی ها از مهره هایی چون بشار رسن، علیرضا بیرانوند و... بگذرند و آن ها را به تیم های دیگر منتقل کنند تا با درآمدزایی از این راه، بحران های مالی پیش رو را پشت سر بگذارند. البته باتوجه به حضور سرخ ها در آسیا و همچنین انتظار هواداران این تیم، بعید است باشگاه بتواند به بیش از یکی دو مهره را بفروشد.

دیدگاه‌ها