کد خبر : 1612528 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 12:24 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مدیر عامل؛ رای سوپر جام به سود پرسپولیس

پرونده سوپر جام نزدیک به یک سال است که به دادگاه بین المللی ورزش رفته است اما هنوز رای نهایی در این باره صادر نشده است.

ادعای مدیر عامل؛ رای سوپر جام به سود پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در این مدت یکی دو باری اعلام شد که رای نهایی به سود باشگاه استقلال خواهد بود اما اخبار اعلام شده از سوی کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال تایید نشد و طرفداران دو تیم هم چنان منتظر اعلام رای نهایی در مورداین پرونده از سوی CAS هستند.

 

اما مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مدعی شده است رای نهایی به سود تیم پرسپولیس خواهد بود و جام قهرمانی این بازی در باشگاه پرسپولیس به یادگار خواهد ماند. او در این باره می گوید: « فکر می‌کنم رأی سوپرجام به نفع ما باشد و احتمالاً اواسط خرداد ماه نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.»

 

جالب اینکه بدانید با برگزاری دیدار پایانی جام حذفی بین داماش و یکی از دو تیم پرسپولیس و سپاهان برای برگزاری دوره جدید سوپر جام برنامه ریزی خواهد شد. از آنجایی که قرار است دور جدید لیگ برتر از سوم مرداد آغاز شود به احتمال قوی در دهه سوم تیر ماه شاهد برگزاری بازی جدید سوپرجام خواهیم بود.

 

بازی سوپر جام در فصل گذشته بین تیم های استقلال و پرسپولیس به دلیل عدم آمادگی استقلال در زمان تعیین شده از سوی سازمان لیگ برتر برگزار نشد. سازمان لیگ برتر برنامه ریزی کرده بود این بازی را در تاریخ 29 تیر برگزار کند. رای کمیته انضباطی و کمیته استیناف به سود باشگاه پرسپولیس بود از اینرو سازمان لیگ با دعوت از مدیران و کادر فنی پرسپولیس جام قهرمانی سوپر جام را در دفتر سازمان لیگ به آنها اهداء کرد.

دیدگاه‌ها