کد خبر : 1612538 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 12:46 | 725 بازدید | 0 دیدگاه

خوشبین هستم که دوباره ملی پوش شوم

اخباری: مهم نیست که رکورددار کلین‌شیت تراکتورم

دروازه بان تراکتورسازی می گوید حواشی ایجاد شده قهرمانی و سهمیه آسیایی را از این تیم گرفته است؛ او به موفقیت تیمش در فصل آینده امید دارد.

اخباری: مهم نیست که رکورددار کلین‌شیت تراکتورم

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی در لیگ هجدهم با وجود هزینه‌های فراوان و جذب مهره‌های کارآمد اما در اواخر رقابت‌ها کم آورد و به دنبال حواشی ای که برای این تیم ایجاد شد، نتوانست در کورس قهرمانی باقی بماند و در نهایت سهمیه آسیایی را نیز از دست داد.


محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتورسازان که بعد از دوری نسبتا طولانی به ترکیب این تیم برگشت و در 5 هفته پایانی وظیفه حراست از قفس توری سرخپوشان تبریزی را برعهده گرفت بابت از دست رفتن سهمیه آسیایی از هواداران تیمش عذرخواهی می کند. او که محبوبیت خاصی نزد پرشورهای آذربایجانی دارد ابراز امیدواری می کند تا در فصل آینده با کم شدن حواشی تراکتور بتواند همچون گذشته روزهای خوبی را برای هوادارانش رقم بزند.


اخباری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" صحبت هایی را درباره فصلی که گذشت، شرایط تراکتور و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


صبر کردم تا به تراکتورسازی برگردم


من فصل سختی را گذراندم. بعداز اتفاقاتی که در سایپا برایم رخ داد و رضایتنامه ام دیر توسط مسئولان سایپا صادر شد، خیلی ناراحت بودم. با توجه به سابقه ای که داشتم نمی خواستم به تیم متوسطی بروم و هرطور شده بازی کنم. به همین خاطر تانیم فصل منتظر ماندم. هدف من این بود که به تراکتور برگردم و خوشحالم که این اتفاق رخ داد و بار دیگر پیراهن تیم محبوبم را برتن کردم.


اعتراض نکردم تا تراکتور موفق باشد


نتایجی که تیم ما کسب می کرد، مانع از بازی کردنم می شد. با اینکه برایم خیلی سخت بود روی نیمکت بنشینم اما به خاطر تیم و اینکه تحت هر شرایطی دوست دارم تراکتور موفق باشد، بدون هیچ اعتراضی روی نیمکت نشستم و به تمریناتم ادامه دادم. من همیشه اولویتم موفقیت تراکتورسازی است و به همین خاطر هم اعتراضی نمی کردم. من در ورزشگاه یادگار پیش از این همواره داخل زمین بودم و برایم سخت بود که بازی نمی کنم. با این حال روزها گذشت و بعد از دیدار با سپیدرود شرایط خاصی پیش آمد و درون دروازه قرار گرفتم.

 

1370471


حواشی شانس قهرمانی و سهمیه را از ما گرفت


من در شرایط سختی به ترکیب تراکتور اضافه شدم. از یک طرف خودم مدت ها بود بازی نکرده بودم و طبیعی است که این شرایط آدم را کمی تغییر می دهد. از طرف دیگر حواشی زیادی وارد تیم شده بود. با این حال تلاشم را کردم تا به نحو احسن کارم را انجام بدهم. فکر می کنم در مسابقات پایانی هم خوب کار کردم اما متاسفانه حواشی ایجاد شده باعث شده شانس قهرمانی در لیگ و بعد سهمیه آسیایی را نیز از دست بدهیم.


شرمنده هواداران هستیم


رابطه عمیقی میان من و هواداران تراکتورسازی وجود دارد. آنها در هر شرایطی به من محبت داشتند و همواره خودم را مدیون پرشورها می دانم. اگر حمایت های آنها نبود من هیچ وقت نمی توانستم به اینجایی که هستم، برسم. الان هم واقعا شرمنده شان هستم که تیم نتوانست سهمیه آسیایی بگیرد، اما شک ندارم سال آینده شرایط بهتر می شود و با تیمی یکدست تر به دنبال موفقیت خواهیم بود.


سال بعد به کورس قهرمانی برمی گردیم


تراکتوری ها بدانند که برای من بسیار سخت تر است که نتوانستیم سهمیه هم بگیریم. در گذشته هر وقت اینجا بودم مدعی قهرمانی بودیم و سهمیه آسیایی گرفتیم و الان از این مساله ناراحتم. با این حال شک ندارم سال بعد باز هم به کورس برمی گردیم و همه با هم روزهای خوبی را پشت سر می گذاریم.


مهم نیست رکورددار کلین شیت تراکتورم


درست است که رکورددار تاریخ کلین شیت در تراکتورسازی هستم اما این مسائل برایم اهمیتی ندارد. بله، این رکورد را من در گذشته به ثبت رساندم و هیچ دروازه بان دیگری آن ها را نشکسته اما همه می دانند که برایم فقط موفقیت تیم اهمیت دارد. البته که دوست دارم دروازه ام را بسته نگه دارم اما این در شرایطی است که تیم نتیجه بگیرد، وگرنه سودی به حال من ندارد.


سال بعد با تیمی یکدست تر موفق می شویم


همانطور که مشاهده کردید من بازی به بازی شرایط بهتری پیدا کردم و عملکردم خوب شد. در دو بازی آخر هم خداراشکر کادرفنی و هواداران از عملکردم راضی بودند. انشاالله فصل بعد می تواند دوباره همان دروازه بانی باشم که هواداران انتظار دارند. قطعا یک یکدل تری برای فصل بعد جمع می شود تا بتوانیم نتایجی در خور شان هواداران بگیریم و دل آنها را شاد کنیم.


خوشبینم که به تیم ملی برگردم


من 3 سال در اردوهای تیم ملی بودم و به نوعی پایه ثابت محسوب می شدم. شرایطی که درسایپا برایم پیش آمد مرا از تیم ملی دور کرد اما شک ندارم که می توانم دوباره پیراهن تیم ملی کشورم را برتن کنم. با توجه به سن و سالی که دارم و تیمی بزرگی که در آن بازی می کنم خوش بین هستم در لیگ نوزدهم خوب کار کنم و دوباره به تیم ملی برسم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و این اتفاق برایم رخ بدهد.

دیدگاه‌ها