کد خبر : 1612571 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 14:50 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیتر کراوچ:

بیل را با پیراهن منچستریونایتد نمی‌بینم

گفته می شود که گرت بیل، آخرین فصل خود در رئال را پشت سر می گذارد و به فوتبال انگلیس بازخواهد گشت.

بیل را با پیراهن منچستریونایتد نمی‌بینم

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت گرت بیل در رئال مادرید کاملا بغرنج است. در حالی که او اصرار به ماندن دارد؛ ولی زیدان دیگر روی این ستاره ولزی حساب نمی کند و باشگاه به فکر انتقال دائمی یا قرضی اوست.

 

 

1407088

 

 

پیتر کرواچ، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه‌های لیورپول و تاتنهام، در مورد وضعیت گرت بیل، هم تیمی سابقش به دیلی میل گفت:« شرایط بیل در رئال، من را گیج کرده است. اینکه به چنین بازیکن بااستعدادی در رئال بازی نمی رسد، مسخره است. هر دو یک مدیر برنامه داریم و می دانم که گرت قصد جدایی از رئال را ندارد؛ چون از زندگی در مادرید و بازی در رئال خوشحال است. او تلاش دارد به ترکیب اصلی رئال برگردد. جدای از شایعات، معتقدم اگر فصل بعد هم بیل نیمکت نشین باشد، باید به انگلیس برگردد.»

 

انتقال قرضی به تاتنهام:« دوست دارم او را با پیراهن تاتنهام ببینم؛ ولی باتوجه به شناختی که از دنیل لوی(مالک تاتنهام) دارم، می دانم که او موافق این نوع انتقال نیست و اگر بیل را بخواهد، او را دائمی جذب خواهد کرد نه قرضی. تصور کنید بیل و هری کین در یک تیم و کنار هم در خط حمله، او در کنار هری کین، زوج ترسناکی خواهد شد.»

 

بیل در یونایتد:« همیشه از این احتمال حرف زده می شود؛ ولی بعید می دانم او را با پیراهن یونایتد ببینیم. گرت وقتی مصدوم نیست، یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. دوست ندارم او را روی نیمکت ببینم و مشتاقم به انگلیس و تاتنهام برگردد.»

 

دیدگاه‌ها